Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    Már töröltem is a simple classicot :D .

    Egyre ratyibb az akkum, de ki akarom a P8 premierig/tesztekig húzni a gariztatást.

    Aggasztó, hogy a P7a 509€ (P6a meg 349, P7 649). Ebből nem a 649-699 tűnik esélyes P8 árnak.

    Kínomban átfutottam minden alternatívát. Miuit soha többé, szifont dettó, sony magas és drága, zenfone mocsok drága és kamerában bénácska. Marad az S22/S23, de sok dolog kiatt rühellem a samsungot (főleg A szériás tapasztalatok).
    Átfutottam a tesztet, és sírnom kell:
    Úgyhogy azt tettem, amit egy valamirevaló szakinak illik: fogtam szerkesztőségi iDisplay fénymérőt, a FLiR hőkamerát, az arcmelegítő hősugárzót, valamint az S23-at, az S23+-t, az S23 Ultrát, az S22+-t, az iPhone 13 Minit és a P40 Prót (ezek voltak kéznél OLED panellel), majd nyarat varázsoltam nekik. 20 fokos szoba hőmérsékleten ugyebár rendre magas, kinti használatra bőven elegendő fénysűrűséget kapunk teljes képernyős fehér tartalom esetében. Ám amint óvatos hősugárzással a mobilok legmelegebb pontja videórögzítéssel átlépte a 40 fokot, mindegyik márka elkezdte a fényerő maximumát megnyirbálni.


    Ez a komponensek védelme szempontjából érhető, ám nem mindegy a mértéke: az iPhone Mini 42 fokon is 667 niten maradt és nem melegedett tovább, a P40 Pro pedig 411-en, ami még mindig elég közvetlen napfényben. Az S23-ak maximuma ellenben 243 és 251 nitre csökkent (1600 nitről!), az S22+-é pedig 167-re, ami már édeskevés odakint, közvetlen napfényben. Márpedig nem kell hőhullám, csak egy április-májusi meleg és intenzív mobilhasználat, hogy a mobilhardver 40 fok fölé szökjön, és az S22 után az S23-mal megeshet, hogy az év 6-7 hónapjában szigorú fényerő korlátozással bosszantja a júzert.

    Szóval ami zavar a 7a-ban, még erősebben van jelen a samuban. Max kisebb és lesz vowifi, meg 5g is van.

    Mi értelme ilyen áron a teljesítmény hajszolásnak? :(

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák