Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz tomazin #11 üzenetére

    "Honnan jött neked ez a t?": tudod, én olyan hülye vagyok, hogy elolvasom a hsz-t, amire válaszolok.
    és ha egy hszben (amire válaszolok) az van, hogy: "Jobb mint a T csoport mostani ajánlata, pedig egyedi az is." akkor a hasonlítás alapja elég evidens.

    "Illetve miért lenne rosszabb, ha más infráján vagy? Egyetlen hátulütője lehet a dolognak, mégpedig a hibabejelentés, mert akkor te feladod a netfonenak a hibát, aki meg továbbítja a t-nek.": szerintem azt a kérdést, amit rögtön meg is válaszolnak, nevezhetjük minimum felesleges kérdésnek.

    de azért kifejtem bővebben:
    1. a saját infrastruktúrán (az infra mást jelent) úgy priorizálom a hibajavításokat, telepítéseket, ahogy én akarom.
    2. a saját infrastruktúra költségeit pontosan ismerem, nem egy hasraütésszerűen kialakított árat kell fizetnem érte.
    3. következésképp a saját infrastruktúra díja konstans, tervezhető. nem fordul elő vele olyan, hogy egy szervilis idióta bal lábbal kell fel, és holnaptól 2.5x annyiba kerül
    4. a saját infrastruktúrán nem fordulhat elő olyan, hogy egyik napról a másikra kiraknak és nem tudsz tovább szolgáltatni.
    5. a bevételt normális helyen befektetés-arányosan osztják el. ha a virtuális szolgáltatónak minimális vagy nulla a befektetése, akkor a bevételből is ennyivel részesedik. az, hogy csináltak egy n+1. ügyfélnyilvántartó rendszert, meg kis cégeknél tolakodnak marketing és hasonló szolgáltatásokkal, az hosszú távon nullát ér.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • hcl

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz tomazin #11 üzenetére

    A Tmeg szarik rá. Jellemző rájuk.

    @bambano : Azaz, én is fizettem még 2008-ban 7 ezrest szar vonalas telefon + 1Mbites DSL-ért a T-nek, mert egy alternatíva volt, az is az ő tulajdonukban... akkora számot mondtak, amekkorát akartak.

    [ Szerkesztve ]

    Mutogatni való hater díszpinty

Új hozzászólás Aktív témák