Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz DarkFater #1 üzenetére

    nagyjából nullát ér 50 szakember, ha nincs saját hálózata. a hozzáadott értéke így a netfone-nak nulla, ennyi lesz a nyeresége is. ráadásul ha nem saját hálózatot üzemeltet, akkor felesleges volt lenyúlni a jó panteles szakembereket. egy crm-et én is össze tudok dobni, jobbat is, mint amit ők faragtak, egyedül.

    a webjük meg rotfl.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    válasz Polesz #6 üzenetére

    én erősen elgondolkodnék egy olyan cégen, ahol nagy előrelépésként jelezték, hogy már ászf-ük is van...
    ráadásul ha a t infrastruktúráján szolgáltatnak, akkor a szolgáltatás összességében rosszabb lesz, mintha a t-vel szerződsz.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    válasz tomazin #11 üzenetére

    "Honnan jött neked ez a t?": tudod, én olyan hülye vagyok, hogy elolvasom a hsz-t, amire válaszolok.
    és ha egy hszben (amire válaszolok) az van, hogy: "Jobb mint a T csoport mostani ajánlata, pedig egyedi az is." akkor a hasonlítás alapja elég evidens.

    "Illetve miért lenne rosszabb, ha más infráján vagy? Egyetlen hátulütője lehet a dolognak, mégpedig a hibabejelentés, mert akkor te feladod a netfonenak a hibát, aki meg továbbítja a t-nek.": szerintem azt a kérdést, amit rögtön meg is válaszolnak, nevezhetjük minimum felesleges kérdésnek.

    de azért kifejtem bővebben:
    1. a saját infrastruktúrán (az infra mást jelent) úgy priorizálom a hibajavításokat, telepítéseket, ahogy én akarom.
    2. a saját infrastruktúra költségeit pontosan ismerem, nem egy hasraütésszerűen kialakított árat kell fizetnem érte.
    3. következésképp a saját infrastruktúra díja konstans, tervezhető. nem fordul elő vele olyan, hogy egy szervilis idióta bal lábbal kell fel, és holnaptól 2.5x annyiba kerül
    4. a saját infrastruktúrán nem fordulhat elő olyan, hogy egyik napról a másikra kiraknak és nem tudsz tovább szolgáltatni.
    5. a bevételt normális helyen befektetés-arányosan osztják el. ha a virtuális szolgáltatónak minimális vagy nulla a befektetése, akkor a bevételből is ennyivel részesedik. az, hogy csináltak egy n+1. ügyfélnyilvántartó rendszert, meg kis cégeknél tolakodnak marketing és hasonló szolgáltatásokkal, az hosszú távon nullát ér.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    válasz tomazin #13 üzenetére

    "erre írtam,h a voda infrastruktúráján szolgáltatnak, so emiatt nem értem hogy kapcsolódok ide a t, mint aki adja az infrát.": akkor meg a voda szolgáltatásánál lesz rosszabb.

    hibabejelentés: nem csak ez a kétféle hiba lehet. minőségi reklamációtól kezdve millió meg egyéb hiba is előfordulhat, ahol az infrastruktúra tulajdonosa akadályozhatja a virtuális szolgáltató szolgáltatását.

    nem vitatom, hogy neked, mint fogyasztó, megéri-e (szerintem nem, de mindenki a maga szerencséjének a pogácsa), azt vitatom, hogy egy ennyire zűrös koncepcióba miért éri meg befektetni.

    "3. erre van a hatósági árazás": nincs minden piaci szegmensben hatósági árazás, ahol a netfone nyomul. másrészt meg a hatósági árazás annyit (se) ér, amennyit meg lehet belőle valósítani.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    válasz tomazin #17 üzenetére

    /konkrét témakörre szűkítve a választ/ hibabejelentésnél sincs 72 órás határidő.

    "Van egy szolgáltató akinek megvan már a szükséges infrastruktúrája (ügyfélszolg, szlázási rendszer, ügyfélnyilvántartás, telefonközpont (ez speciel pont nem kell), jog, marketing, mittomén még mi.": erről beszélek, ez van a netfone-nál, meg egy csomó marketing rizsa, hogy ők milyen jó callcenteres hideghívásos felméréseket tudnak csinálni. Na ennek az egésznek az értéke konvergál a nullához, ahhoz képest, hogy mibe kerül 1 kilométer gerinc, vagy egy lakás esetén a last mile.

    a dsl-nél sem a dsl-től meg a hurokátengedéstől indult el a verseny, mert annak jól láthatóan nem volt eredménye, hanem attól, hogy lett más technológia is. A matáv is ordenáré árakon adta az adsl-jét például nekem is mindaddig, amíg be nem jelentettem, hogy felmondom a szerződést, mert a digi jobb.

    "Én bízom benne, hogy elindul itt is a verseny," bele...

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák