- MinDig TV
- Aliexpress tapasztalatok
- Google Chrome
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Ubuntu Linux
- OpenMediaVault
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Hálózatokról alaposan
Új hozzászólás Aktív témák
-
DarkFater
tag
A cikkíró kollégának üzenem minden negatív felhang nélkül, hogy az egészséges szkepticimusa mellé nyugodtan vegyen erőt egy kis személyes kutatásra is legközelebb.
Én nem vagyok kapcsolatban a céggel, és már több, mint 5 éve elhagytam a távközlést, de ismerem az ott dolgozókat. Anno dolgoztam velük.
Ez a társulat a régi PANTEL színe-java !!! HA van olyan alternatív Telco cég a magyar piacon amelyik nagyot tett le az asztalra és igazi versenytársa volt a Magyar Telekomnak, akkor az a Pantel. Az Invitel soha nem tudta sehol sem igazán megszorongatni a "Matávot", hogy az fájjon neki és vért izzadva küzdjön. A Pantel igen!
Sajnos a világ dicsősége múlandó, így aztán mikor a Pantel-Invitel fúzió következtében szétrobbantották a céget, akkor a NetFone szakember gárdája ( gyakorlatilag a Pantel színe-java) elsők között lépett le. A NetFone azóta a legnagyobb koponyákat gyűjtötte össze a piacról.
Nem véletlenül állt melléjük befektető és tőke. Ők meg fogják csinálni amit terveztek. Ezt látatlanban mondom. (Persze állambácsi és a szabályzó hatóság be tud a történetbe kavarni, de az más tészta....)
Tisztelettel:
egy ex-távközlési kolléga
[ Szerkesztve ]
Addig röhögtünk azon amit a főnök mondott, amíg rá nem jöttünk, hogy ez a mai feladat...
-
M@cika
őstag
A kulisszatitkok közül párat felfedhet magának az, aki eljön a hétvégén november 9-én 10 órára a Lurdy házba, az aktuális Országos Konferenciára.
Nasit a kis fehér medvének!
-
nagyjából nullát ér 50 szakember, ha nincs saját hálózata. a hozzáadott értéke így a netfone-nak nulla, ennyi lesz a nyeresége is. ráadásul ha nem saját hálózatot üzemeltet, akkor felesleges volt lenyúlni a jó panteles szakembereket. egy crm-et én is össze tudok dobni, jobbat is, mint amit ők faragtak, egyedül.
a webjük meg rotfl.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Sanyi.mTs
addikt
kíváncsi leszek a cégre
-
Polesz
addikt
A cégünket megkeresték és adtak egyedi árajánlatot. Jobb mint a T csoport mostani ajánlata, pedig egyedi az is.
Gondolkozunk erősen
Elméletileg nincs különbség elmélet és gyakorlat között. Gyakorlatilag van.
-
én erősen elgondolkodnék egy olyan cégen, ahol nagy előrelépésként jelezték, hogy már ászf-ük is van...
ráadásul ha a t infrastruktúráján szolgáltatnak, akkor a szolgáltatás összességében rosszabb lesz, mintha a t-vel szerződsz.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
SirRasor
őstag
Érdekes próbálkozás, de most, hogy a DIGI lett a 4. nagy szolgáltató, nem egészen értem a létjogosultságát.
Pláne ha hasonlóan olcsón menne, mint RomániábanMake Love not war!
-
SirRasor
őstag
Na ez az, ezt nem tudom, hogy mennyi idő nekik, pedig már most tűkön ülök! Kész rablás, amit telefonálás után fizetek, pedig 3 havonta csak 1x töltöm a telót 3000-el, pedig úúúúúúgy beszélnék többet. Most ilyen 90 forintos SMS meg 49 forintos percdíj van. Ha előfizetéses + flottás lennék akkor mondjuk 14 forint lenne a percdíj, de a havidíj meg 2-3k
Make Love not war!
-
tomazin
veterán
Honnan jött neked ez a t?
A mobilt a vodán fogják adni. Amennyiben a jelenlegi vezetékes szolgokat a t infráján adnák akkor azok cpsek lennének. CPSnél pedig nincs szükség saját számmezőre, ami pedig van nekik, ha megnézed az nmhh számkiosztását.Illetve miért lenne rosszabb, ha más infráján vagy? Egyetlen hátulütője lehet a dolognak, mégpedig a hibabejelentés, mert akkor te feladod a netfonenak a hibát, aki meg továbbítja a t-nek.
mod: az ászfet meg ki kellett bővíteni és 90nappal érvénybe lépés előtt ki kell hirdetni, szóval inkább az akarta ezzel jelezni, hogy már semmi nem áll az indulás útjában.
[ Szerkesztve ]
-
"Honnan jött neked ez a t?": tudod, én olyan hülye vagyok, hogy elolvasom a hsz-t, amire válaszolok.
és ha egy hszben (amire válaszolok) az van, hogy: "Jobb mint a T csoport mostani ajánlata, pedig egyedi az is." akkor a hasonlítás alapja elég evidens."Illetve miért lenne rosszabb, ha más infráján vagy? Egyetlen hátulütője lehet a dolognak, mégpedig a hibabejelentés, mert akkor te feladod a netfonenak a hibát, aki meg továbbítja a t-nek.": szerintem azt a kérdést, amit rögtön meg is válaszolnak, nevezhetjük minimum felesleges kérdésnek.
de azért kifejtem bővebben:
1. a saját infrastruktúrán (az infra mást jelent) úgy priorizálom a hibajavításokat, telepítéseket, ahogy én akarom.
2. a saját infrastruktúra költségeit pontosan ismerem, nem egy hasraütésszerűen kialakított árat kell fizetnem érte.
3. következésképp a saját infrastruktúra díja konstans, tervezhető. nem fordul elő vele olyan, hogy egy szervilis idióta bal lábbal kell fel, és holnaptól 2.5x annyiba kerül
4. a saját infrastruktúrán nem fordulhat elő olyan, hogy egyik napról a másikra kiraknak és nem tudsz tovább szolgáltatni.
5. a bevételt normális helyen befektetés-arányosan osztják el. ha a virtuális szolgáltatónak minimális vagy nulla a befektetése, akkor a bevételből is ennyivel részesedik. az, hogy csináltak egy n+1. ügyfélnyilvántartó rendszert, meg kis cégeknél tolakodnak marketing és hasonló szolgáltatásokkal, az hosszú távon nullát ér.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
tomazin
veterán
én is elolvastam, ellenben ott egy sima szolgáltatóváltás van megfogalmazva(tről netfone)
Te pedig ezt írod:
"ráadásul ha a t infrastruktúráján szolgáltatnak, akkor a szolgáltatás összességében rosszabb lesz, mintha a t-vel szerződsz."
erre írtam,h a voda infrastruktúráján szolgáltatnak, so emiatt nem értem hogy kapcsolódok ide a t, mint aki adja az infrát.0.hibabejelentés: igen, ez az egyedüli hátulütője. viszont mobilnál ha kimegy egy torony azt ugyanolyan prioval javítják, ha meg esetleg elhasal valami a telefonközpontok között (aminek elő sem kellene fordulni, hiszen az van írva, h a saját hálózatukat meg se járja a hívás), akkor az elég magas szintű incidensnek veszik.
1. mivel jelen esetben az infrastr. a fentit takarja így szerintem ezzel nem lesz gond
2. itt számára a költségek azok lesznek amit a voda leszed, ami pedig a forgalomból fog adódni, amin pedig biztosan van hasznuk
3. erre van a hatósági árazás
4. erre is vannak mind törvényi, mind pedig szerződésbeli keretek. ha én mint kun béla kitalálom, hogy létrehozok egy virtuális szolgáltatót és teljesítem a törvényi kötelezettségeket, akkor pl. a t-nek törvényi kötelessége velem szerződést kötni.
5. szerencsére nem Te szabod ehhez a törvényi kereteket, így nagyon jól el lehet, mint fogyasztó lavírozni a különböző virtuális szolgáltatóknál. pl. cps, hurokátengedés. és mint fogyasztó engem mérsékelten érdekel, hogy az kinek az infrája, hanem az érdekel, hogy mennyiért kapom meg (és persze megkapom-e azt a minőséget). de az is egy érdekes kérdés, hogy a t a rezes hálózatának értéke és a postától átvett hálózat értéke közötti "befektetés" milyen viszonyban áll a belőle kivett nyereséggel.
szóval mit is ér? remélhetőleg növeli a versenyt. -
"erre írtam,h a voda infrastruktúráján szolgáltatnak, so emiatt nem értem hogy kapcsolódok ide a t, mint aki adja az infrát.": akkor meg a voda szolgáltatásánál lesz rosszabb.
hibabejelentés: nem csak ez a kétféle hiba lehet. minőségi reklamációtól kezdve millió meg egyéb hiba is előfordulhat, ahol az infrastruktúra tulajdonosa akadályozhatja a virtuális szolgáltató szolgáltatását.
nem vitatom, hogy neked, mint fogyasztó, megéri-e (szerintem nem, de mindenki a maga szerencséjének a pogácsa), azt vitatom, hogy egy ennyire zűrös koncepcióba miért éri meg befektetni.
"3. erre van a hatósági árazás": nincs minden piaci szegmensben hatósági árazás, ahol a netfone nyomul. másrészt meg a hatósági árazás annyit (se) ér, amennyit meg lehet belőle valósítani.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
tomazin
veterán
Hibabejelentésnél ugyanúgy ott van a 72h, annyival jársz rosszabbul,h esély nincs arra,h 10órán belül meg legyen oldva. Ez igaz, ezt bevállalod egy ilyennel.
Szerintem nem zűrös a dolog. Van egy szolgáltató akinek megvan már a szükséges infrastruktúrája (ügyfélszolg, szlázási rendszer, ügyfélnyilvántartás, telefonközpont (ez speciel pont nem kell), jog, marketing, mittomén még mi. Ehhez kell hozzáhegeszteni a mobilos részt (amivel persze lehet rengeteg munka).
Én bízom benne, hogy elindul itt is a verseny, mint anno a dslnél, hogy valaki megembereli magát és nem a nagyok kisker áraihoz fogja szabni a sajátját. Lehet belelóg a kezem...
-
/konkrét témakörre szűkítve a választ/ hibabejelentésnél sincs 72 órás határidő.
"Van egy szolgáltató akinek megvan már a szükséges infrastruktúrája (ügyfélszolg, szlázási rendszer, ügyfélnyilvántartás, telefonközpont (ez speciel pont nem kell), jog, marketing, mittomén még mi.": erről beszélek, ez van a netfone-nál, meg egy csomó marketing rizsa, hogy ők milyen jó callcenteres hideghívásos felméréseket tudnak csinálni. Na ennek az egésznek az értéke konvergál a nullához, ahhoz képest, hogy mibe kerül 1 kilométer gerinc, vagy egy lakás esetén a last mile.
a dsl-nél sem a dsl-től meg a hurokátengedéstől indult el a verseny, mert annak jól láthatóan nem volt eredménye, hanem attól, hogy lett más technológia is. A matáv is ordenáré árakon adta az adsl-jét például nekem is mindaddig, amíg be nem jelentettem, hogy felmondom a szerződést, mert a digi jobb.
"Én bízom benne, hogy elindul itt is a verseny," bele...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
A Tmeg szarik rá. Jellemző rájuk.
@bambano : Azaz, én is fizettem még 2008-ban 7 ezrest szar vonalas telefon + 1Mbites DSL-ért a T-nek, mert egy alternatíva volt, az is az ő tulajdonukban... akkora számot mondtak, amekkorát akartak.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
SirRasor
őstag
Még nem hallottam róluk, de utánanézek, thx!
tomchy 10800 vs 3000..ennyire azért nem akarok sokat beszélni. Régen vodás kormányzatis flottás voltam, amire még valami kedvezményt is raktak 2 évig, és úgy volt a havidíj 720 huf. Na az úgy megérte és asszem 14 forintos percdíjjal, 720 lebeszélhető, de szinte sose léptem át. Csak hát ott is emelés volt elég rendesen
Make Love not war!
-
djgeg
őstag
Mi most kaptunk flotta ajánlatot. 3500 Ft/hó 9999 lebeszélhető perc (minden hálózat irányában) ha lebeszélted (hajrá annyi percet xD) akkor 7Ft+áfa/perc. 90 ingyen SMS 10+áfa/sms. Mobil internet 2000 Ft 7GB (face google maps, böngészés nem kalkulálva. Kisebb csomagra nem kaptunk ajánlatot mert pont ilyet kerestünk, de 1000Ft/1000 percet emlegettek. Igaz van 2 év hűség de ez nagyon veri a mostani dolgokat. Lépünk is át oda.
Megéri azért flottát keresni, csak azt nem értem a magánszférában miért még mindig ilyen nagy... Ja mert nincs is árverseny?"640 kByte memória mindenre elegendő"
-
Stanlee
őstag
Megneztem a vezetekes araikat, a T uzleti araihoz kepest eleg baratiak, de szerintem azert ennel sokkal koltseghatekonyabb modon is lehet vezetekes elerhetosege egy cegnek. Amit meg mindig nem ertek, az az, hogy 2014-ben hogyan lehet csucsido, meg helyi es tavolsagi hivasok kozott akkora arkulonbseg. De szerintem a vonalas szolgaltatasok mar ugyis kihalofelben vannak Mo-n. Inkabb mobilt tartanak az emberek. Igaz ha mar bejon a kommunikacio kulfolddel, akkor a vezetekes meg mindig olcsobb.
Hat, legyen szerencsejuk, de szerintem a tul sok nagyszeru szakember egy helyen az ar rovasara megy.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
daninet
veterán
Mit takar konkrétan a teljesen egyedi, a telco szektorban eddig nem használt üzleti modell (ahogy ők fogalmaznak értékesítési csatorna)?
MLM?
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
Stanlee
őstag
Amit a weboldalukbol ki lehet hamozni, szerintem valami white label es reseller tipusu ertekesitessel akarnak foglalkozni, es abban van a nagy zseton szerintuk (es igazuk is van). Ez nem MLM, hanem csak egy 1 szintu MLM, ahol a pelda kedveert egy kis kabeltv-s ceg hangkommunikacioja menne a NetFone rendszeren keresztul, es a NetFone CRM rendszere kivaltana a kis ceg szamlazasi rendszeret (talan?). Igaz nem latom annak ertelmet, hogy az egyetlen beveteli forrasat egy kabeltv-s ceg minek adja at masnak... Meg ugye ott az MVNO is, tehat ha valaki ugy erzi, hogy MVNO-t van kedve csinalni, akkor van egy koztes ceg (NetFone) aki beekelodik a fizikai mobil halozat uzemeltetoje es a pici ceg koze, adja a mobil halozathoz a hozzaferest, de a marketinggel mar a legutolso cegnek kell foglalkoznia. Igaz igy legalabb a kis ceg lehet virtualis mobilszolgaltato, mert par ezres ugyfelbazist kialakitani nem olyan egyszeru, es annyi elofizetovel nem targyalokepes egyik nagy mobil szolgaltatonal sem.
Amugy nekem semmi bajom az ilyen beekelodunk a nagy ceg es a vegfelhasznalo koze tipusu szolgaltatoval. Sokszor adnak olyan extra szolgaltatast, ami miatt megeri hozzajuk menni. Csak a pelda kedveert: Amikor elkoltotztem uj lakasba (Nemetorszag), akkor tudtam, hogy az uj helyen van telefonvonal es DSL szolgaltatas, de kb. 10 eve volt az utolso elofizeto a lakasban. A Telekom nem tudta tobbszori keresre sem megmondani, mikorra fogja bekotni a lakast, nekem meg az elso naptol kezdve szuksegem volt telefonra es internetre. Egy szolgaltato volt, aki ezt tudta biztositani egy atmeneti szolgaltatassal (mobilnet), ami adott egy helyi vezetekes szamot, egy mobil szamot es UMTS internet hozzaferest, korlatlan perc es internet hasznalattal (tenyleg korlatlan) plusz router. Mindezt ugy, hogy a rendelest koveto napon kiszallitjak az indulo csomagot. December 28-an megrendeltem, 29-en kezbesitettek volna, de nem voltam az uj lakasban, mert pont koltoztunk, de 30-an mar volt kapcsolatom a kulvilaggal. Utana majdnem 4 honapig igy voltunk elerhetoek. Ezt nem tudta egyik nagy szolgaltato sem megadni, szoval a kisebbhez mentem, de ok egy ilyen extra szolgaltatas miatt most 2 evre meg tudnak tartani engem. De ugyanigy a jo hardware is vonzo lehet egy kis cegben. Termeszetesen az, hogy abban a 4 honapban en mennyi tobbletkoltseggel jartam nekik, az nem erdekel. A szomszedom egy honappal elottem koltozott be, neki majdnem fel evig nem volt nete, mert a Telekom basz*tt bekotni hozza a vonalat.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
arnyekxxx
veterán
pedig indulás óta semmit nem változott
http://itcafe.hu/hir/lidl_blue_mobile_tavkozlesi_ado.html
A február óta feltöltőkártyás csomagokat kínáló blue mobile nem emeli sem a perc-, sem az SMS-díjakat. „A piacon található legjobb ár-érték arány elérésére törekszünk minden termékünkkel, így a blue mobile szolgáltatásunkkal is. Kiszámítható partner kívánunk maradni ebben a gyorsan változó világban, ezért továbbra is 33 Ft-os perc- és SMS-díjat kínálunk meglévő ügyfeleink és jövőbeli vásárlóink számára” – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
Egyébként meg még sokkalolcsóbb bár macerásabb és nem mindig 100%-os minőségű beregisztrálni freevoipdeal-re vagy browsercalls-ra, telenoros kártyán aktiválni az ingyenes vezetékes hívó szolgáltatást amivel 7ft a vezetékes szám hívása (nem tudom más szolgáltatónak van-e ilyen és milyen tartifával) és "local access" hívással 7+5Ftért lehet hívni a magyar mobilszámokat (a németet olcsóbb, a Haitit drágább)
-
ÁrPi2
senior tag
-
arnyekxxx
veterán
a lényeg, hogy valamilyen egyéb bolthoz kötött vásárlással-pontgyűjtéssal lehet maximum 5 forinttal lentebb vinni a tarifát mit ami default van a blunál, szóval annak aki multipontos boltban szokott sokat költeni annak jó, aki nem szokott multipontos boltban sokat költeni annak meg nem.
-
khrisfionn
csendes tag
Óvatosan a flottákkal! A flottakezelő részére le kell mondanod a saját számodról.
Mivel a szolgáltatóval jogi viszonyban a flottakezelő áll, Te pedig a flottakezelővel, így hiába mondják, hogy nem borulhat meg, mert előre kell fizetni. Te előre fizetsz, a flottakezelő meg nem fizet a szolgáltató felé. Ekkor a telefonodat kikapcsolják és soha nem kapod vissza a telefonszámodat.
Arról nem is beszélve, hogy 1/ a MNHH utazik a flottákra, mert nem mindenki engedéllyel végzi azt. 2/ A NAV azokra utazik, akik privát számokat visznek be cég alá és nem fizetik a járulékokat. Egy 2 fős szerelőműhelynek miért van 20-40 sim kártyája? 3/ EU és a Fogyasztóvételmisek ugyancsak górcső alá veszik a flottákat, mert torzul a szolgáltató és a végső felhasználó közötti kapcsolat. Hány olyan flotta tagot láttam már, aki mikor kivált a flottából, mert egyszercsak duplájára emelkedett a havi számlája és amikor kiengedték, a szolgáltatóhoz el kellett menni és ott tudta meg, hogy csak akkor mehet, ha kifizeti a 80-120 ezer forint körüli kötbért az olyan telefonkészülék után, amit Ő soha nem vett meg, de az Ő számára a flottakezelő igen, amit aztán el is adott valakinek.
Szóval csak óvatosan! Privátban szívesen folytatom bárkivel, vagy mesélek bővebben.
Új hozzászólás Aktív témák
it Értékesítési modellben és a saját CRM rendszereikkel is újítanak. Egyelőre még mindig sokat titkolóznak a cég alkalmazottai és vezetői is, de lassan kirajzolódik az elképzelés arról, hogyan lesznek a második teljes palettával rendelkező vezetékes- és mobilszolgáltató. Ők is tudják, hogy árversenyben hosszútávon nem győzhetnek, ezért mást találtak ki.
- Gigabyte RTX 4060Ti Gaming OC 8GB - 2 db HDMI 2.1a - 2026.06.01.-ig gari
- RETRÓ VGA
- Kingston HyperX FURY 16GB (2x8GB) DDR3 1866MHz HX318C10FBK2/16
- EVGA RTX 3070 Ti FTW3 Ultra Gaming Eladó 2024.04.25-2024.04.26. napján csak
- Jetway NF9D-2700 mini PC alaplap Intel ATOM D2700 CPU-val eladó! NM10 Chipset / DDR3 memória support