Új hozzászólás Aktív témák
-
"Három rakétát elveszteni kevesebb mint fél év alatt nem kevés pénzébe került a SpaceX-nek,": jaja, konkrétan egy fillérjébe se került. ugyanis itt nem arról volt szó, hogy fellőttek a teszt kedvéért egy rakétát, üresen, és szórakoztak vele, hanem arról, hogy fellőttek egy üzleti szállítmányt, és visszafelé jövet volt két választási lehetőségük:
- lepereg a rakéta és/vagy elég menetközben
- ha már úgyis jön vissza, kicsit játszanak velekicsit bulváros a cikk ezen része.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Tigerclaw #60 üzenetére
"Legyen egy indítóállvány, ami segít a felszálláskor és a leszálláskor is. ": felszálláskor van indítóállvány, illetve nagyon úgy tűnik, hogy a felszállás nem zűrös esemény.
a leszálláshoz indítóállvány történetet anno tesztelték az X repülők sorozatban, nem vált be. gondolom a space-x-esek is látták tecsőn a videókat, ezért nem foglalkoznak vele.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
centrírozatlan tömeget forgásba hozni alapvetően rossz ötletnek tűnik.
szerintem meg azt kellene csinálni, hogy a tolóerő feljebb ébredjen, mint a tömegközéppont, mert akkor saját magát akarná stabilizálni, így meg instabil.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz VaniliásRönk #91 üzenetére
"A hajtőműveket a rakétatesttől távolabb kéne elhelyezni,": nem távolabb, hanem feljebb.
"De biztos van ebben valami buktató": tippem: hetven tonna nasa szabadalmi jog
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
hiába rakom feljebb a tömegközéppontot, attól az még lejjebb marad, mint a tolóerő támadáspontja, ezért stabilizáló nyomatékot fog kifejteni. pláne, ha maga a hajtómű lent marad, csak a fúvóka kerül fel, esetleg több, vezérelve.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis