Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz azbest #42 üzenetére

    "lol, hát te tényleg teljesen fogalmatlan vagy ebben.": persze-persze.. személyeskedj csak.

    "Tényleg azt hiszed, hogy egy milliós ügyfélszámú és mindenféle szolgáltatásokkal foglalkozó telkom cégnél olyan egyszerű és állandó a rendszer, mint egy hello world php+mysql órai példánál. ": teljesen mindegy, hogy mekkora a rendszer, három ügyfél + két html oldal vagy 15 millió ügyfél meg "300 managga által 5 évig fejlesztett" borzadály, mint a telekomos. az alapvető szervezési elveket mindenhol illik megtartani. a különbség max. annyi, hogyha nem tartod meg, akkor a telekom méretű cégnél nagyobb lesz a balhé, mint a garázsban.

    "Elárulom, ilyen szinten már nem csak egy cég van, hanem sokszor tucatnyi cég fejleszti és üzemelteti a különböző szolgáltatási rétegeket a különböző szolgáltatásokhoz.": persze, áruld csak el. attól, hogy sok cég van a buliban, még lehetne normálisan csinálni, csak kellett volna oda egy tökös architekt, aki mindenáron keresztülviszi a helyes döntéseket.

    "Az nem kiadáscsökkentés, hogy az éppen elfogadható szinten működő rendszer egy komponensét átvariálják és minden más renszert is hozzá kell igazítani.": teljesen rossz szemlélettel nézed. a kiadás senkit nem érdekel. a tevékenység pénzügyi eredménye számít. volt már olyan esetem, hogy olyan módszerrel dolgoztak, amit most szidok. és keresztülvertem, hogy álljanak át olyan rendszerre, amit én mondtam. egy rakás kiadást okoztam. egy rakás panaszt okoztam. ha ennyit látsz belőle, akkor azt fogod mondani, hogy nem érte meg, hülye vagyok. de ha melléteszem azt is, hogy a korábbi rendszerben a jogos bevételeik 60%-át nem szedték be, az enyémmel meg igen, akkor is hülye voltam? pláne hülye volt a cég?

    úgyhogy de: rendesen megcsinálni az adatbázisokat és normális architektúrát használni igenis kifizetődő. igaz, nem az első napon fizetődik ki.

    "Nem igazán látom, hogy a telkó mit múlasztott jelen esetben a szerződésből.": hint: nem csak ez az egy szerződésem van a telekommal. van egy kosár más is, üzleti is, mindenféle. összességében nem vagyok elégedett velük. és akkor szokott különösen magas szintre emelkedni a vércukrom, amikor meglátom, hogy milyen mocskos módon húznak le.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • GeoJoe

    senior tag

    válasz azbest #42 üzenetére

    +1
    Ha látnátok belülről... :D
    Sztem sokkal nagyobb probléma, hogy az ügyfelek egy egyszerű lekérdezést sem tudnak kitölteni online. Oda van írva hatalmas figyelmeztetéssel, hogy szülhely után hátha írja azt pl. h MO de persze a hívások többsége abból áll h ő azt el se olvasta de szar az oldal. Azok meg akik úgy töltik ki, hogy kihagyják a második nevüket, mert ők azt 'nem használják' külön csókoltatom :) nagyon kellett ám ez az adategyeztetés...

Új hozzászólás Aktív témák