Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz 7s26c #4 üzenetére

    hogy még belsőégésű motorokkal hajtunk

    Miután hatékonyabb nincs. Az elektromos autók is első sorban fosszilis vagy atomenergiát használnak a legtöbb országban, max. a roppant szerencsés országokban nem (pl. Norvégia, ahol a vízierőművek viszik a prímet).

    következő upgrade meg lehetne, hogy vészfékezéskor kapcsolja a vészvillogót

    Ezt már több mint tíz éve tudja nem egy autó, mármint azt, hogy erőteljes fékezéskor a fékezés időtartamára a vészvillogót működésbe hozza...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz kisbalázs #15 üzenetére

    Hollandiában Németországban Dániában elég jelentős a szél van ahol a nap is.

    "Jelentős". Hurrá. Én azt írtam, hogy első sorban még mindig fosszilis és nukleáris energiaforrásokra támaszkodnak. Tessék, Németország energiatermelése 2016 novemberében forrásokra bontva (klikkre teljes méretű):

    Na most fogd a közúti járműveket, és holnaptól mind legyen elektromos... Nem kell sok fantázia hozzá, hogy nem lennének képesek kiszolgálni.

    Nem vagyok az elektromos autók ellen, csak picit el kellene gondolkozni, hogy mégis mivel is fogják az aksit feltölteni. Mert mondjuk a tengerparti országoknál a szélenergia még játszhat, a sok nagy folyóval rendelkező országoknál a vízierőmű játszhat, az egyenlítő közelében a napenergia is. De úgy nagy általánosságban a legtöbb országnak nincs más választása, mint a fosszilis energiahordozók (gáz, olaj, szén) vagy az atomenergia.

    Gyakorlatiasan nem véletlenül terjedtek el a belső égésű motorok, hiszen innen indult az egész poszt, és nem véletlenül első számúak a mai napig a légi, vízi és szárazföldi szállításban...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák