Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
hogy még belsőégésű motorokkal hajtunk
Miután hatékonyabb nincs. Az elektromos autók is első sorban fosszilis vagy atomenergiát használnak a legtöbb országban, max. a roppant szerencsés országokban nem (pl. Norvégia, ahol a vízierőművek viszik a prímet).
következő upgrade meg lehetne, hogy vészfékezéskor kapcsolja a vészvillogót
Ezt már több mint tíz éve tudja nem egy autó, mármint azt, hogy erőteljes fékezéskor a fékezés időtartamára a vészvillogót működésbe hozza...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz kisbalázs #15 üzenetére
Hollandiában Németországban Dániában elég jelentős a szél van ahol a nap is.
"Jelentős". Hurrá. Én azt írtam, hogy első sorban még mindig fosszilis és nukleáris energiaforrásokra támaszkodnak. Tessék, Németország energiatermelése 2016 novemberében forrásokra bontva (klikkre teljes méretű):
Na most fogd a közúti járműveket, és holnaptól mind legyen elektromos... Nem kell sok fantázia hozzá, hogy nem lennének képesek kiszolgálni.
Nem vagyok az elektromos autók ellen, csak picit el kellene gondolkozni, hogy mégis mivel is fogják az aksit feltölteni. Mert mondjuk a tengerparti országoknál a szélenergia még játszhat, a sok nagy folyóval rendelkező országoknál a vízierőmű játszhat, az egyenlítő közelében a napenergia is. De úgy nagy általánosságban a legtöbb országnak nincs más választása, mint a fosszilis energiahordozók (gáz, olaj, szén) vagy az atomenergia.
Gyakorlatiasan nem véletlenül terjedtek el a belső égésű motorok, hiszen innen indult az egész poszt, és nem véletlenül első számúak a mai napig a légi, vízi és szárazföldi szállításban...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen