- Microsoft Excel topic
- Mesterséges Intelligencia topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Linux kezdőknek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Synology NAS
- Milyen routert?
- DIGI internet
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyerek01
tag
Azt nem tudom, hogy bárki mivel elégedne meg de az átlag autós szokásokat/felhasználást látjuk. Ezek nyilvánosan elérhetô adatok, számok.
Ez a klasszikus téves érvelés amit írtatok: Tudjon legalább 600 km-t bármilyen körülmények között, max 10 perc legyen a töltése 0-ról 100%-ra...
Nem, ez csak a ti igényetek. Az átlagnak ( igen, ilyen a legtöbb ember ) elég napi 60 km táv és ráér tölteni akár otthon egész vagy napközben munkaidô alatt, vagy szinte bármikor.
Én eddig minden statisztikában hasonló eredményt találtam. A jelenlegi EV tulajok véleménye is erôsíti ezt. Tehát amit írtok az elfogadható vélemény, csak kezeljük a helyén és értsük meg kisebbség vagytok ezzel.
[ Szerkesztve ]
-
nyerek01
tag
Na, egy értelmes kérdés. Kicsit meglepett a hiszti cunami után ami itt van.
Nos, rövid és tömör leszek. Nem tudom, a szakemberekre bízom ennek a megoldását. Legyen az akár jogász, politikus, energetikai szakértő akármi.
Amúgy külföldön láthatsz rá már kezdeményezéseket, még kész ( jó ) megoldást én nem láttam. Esetleg ha nem direkbe az autóba "betöltött" áramot/energiát adóztatják meg, akkor is még van mód indirekt szedni a bevételt. -
sz.balazs.95
veterán
tbh én ebben egy reális jövőképet látok, mégpedig azt, hogy maga a lítium lesz jövedéki adó köteles termék, meg minden, amiben az van. Aztán majd lehet venni ócsóér' az ukrán vagy szerb zárjegy nélküli akkukat okosba'
Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.
-