Új hozzászólás Aktív témák
-
aelod
veterán
válasz nyerek01 #233 üzenetére
Azért azt is vedd figyelembe, hogy a downsize-ing és az egyre szűkülő motorválaszték miatt is felgyorsult az ev értékesítés. Plusz a legtöbb gyártó már céldátumot is kitűzött arra, hogy nem fog értékesíteni belső égésű motorokkal szerelt kocsikat.
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
Shadowbull
addikt
válasz nyerek01 #233 üzenetére
"kényszerítve vannak az autósok az elektromosra, ezért van a váltás. Én erre írtam, hogy nem igaz."
De, igaz. Nézd meg például csodaNorvégiát, milyen brutál büntetőadók vannak az új ICEkre rátéve. Ott gyakorlatilag nincs más választásod mint BEVet venni. De sok országban hasonló, a minimum az hogy óriási állami támogatások vannak a BEV vásárlásra.
Állami támasz nélkül, piaci alapon az egész BEV sztori életképtelen, még ma is.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
xsjado93
senior tag
válasz nyerek01 #233 üzenetére
Én nem vennék rá mérget, hogy mindenki önként és dalolva ment volna autót cserélni, ha nem állították volna olyan (ha úgy tetszik kényszer) választás elé, hogy “következő évtől vagy lecseréled a kocsidat olyanra, amit mi előírunk, vagy nem autózol a városban / egyes részein”.
Mivel a korlátozások a károsanyagkibocsátásból fakadnak, ezért gondolom az emberek egy része már alapból 0 emissziósra cserélt a korszerűbb belsőégésű helyett, hogy megússza az újabb, általa tervezettnél korábbi autócserét. Nem azt mondom, hogy ez hülye döntés volt (vidékiként eleget éltem ahhoz Bp-n, hogy értékeljem a tiszta levegőt), de messze nem olyan zöld és fenntartható, mint amilyennek a zöld politika megpróbálja beállítani. De legalább haladunk valamerre.Your life is a lie.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest