Új hozzászólás Aktív témák
-
lenox
veterán
válasz
#06658560 #17 üzenetére
hogy látatlanba már engem minősíts, szövegértelmezés helyett?
Mi is volt a minosites? Amugy milyen termek?
Egy nívós versenyen nem ennek kellene a szintnek lennie- ennél az OKTV is komolyabb volt régebben.
De amugy azok jutnak el oda, akik pl. az OKTV-n lennenek az elso par. Szoval lehet azt mondani az utolsonak, hogy az mar semmit nem er, csak o is benne volt a sajat orszaganak legjobb egy-kettojeben. Ugyhogy a magyar csapatbol a leggyengebb is vert itthon a kategoriaban mindenkit a masik harom kivetelevel, nem?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
-
emhem
csendes tag
válasz
#06658560 #17 üzenetére
nézd, ez egy gimnazista verseny. minden résztvevő ország (legfeljebb) négyfős csapatot küld, tök különböző kultúrákból, tök különböző képzettséggel. a diákok fele érmet kap, ez már csak motivációs szempontból is jó.
[ha az oktv-hez akarod hasonlítani, akkor úgy képzeld el, hogy minden ország helyi oktv-jének az első négy helyezettje mérkőzik meg egymással]
ahhoz is kell teljesítmény, hogy bronzérmet elérj, az ezüstérem már igen szép, az aranyérem meg valami olyasmit jelent, hogy a korosztályod legjobb 20 algoritmikus programozója között vagy a világon.
Az igenis komoly teljesítmény.
(összehasonlításul: a világ legjobb 20 egyetemére évente vesznek fel 1000-es nagyságrendű doktoranduszt csak informatikából. ha az teljesítmény, hogy valaki az mit-n doktorált, akkor ezt is nevezhetjük annak a maga szintjén.)
ráadásul rengeteg különbség is van a sportversenyek és eközött: itt nem az van, hogy ha te vagy a világ 50. legjobb gátfutója, akkor akár el is áshatod magad, hanem ha te vagy az 50. legjobb matekosa, akkor várnak a világ legjobb egyetemei. és mellesleg is sokkal nehezebb (valamint értelmetlenebb) egyértelmű sorrendet felállítani a diákok között, mint az úszók közt.
ja, és itt doppingolni sem lehet -
bambano
titán
válasz
#06658560 #17 üzenetére
"látatlanba már engem minősíts" vs "még lehet komolytalan": te látatlanban miért minősíted a versenyt?
(#20) -=Jam=- "Sokkal fontosabb a testnevelés óra az informatikánál, mert nem lesz úgysem minden emberből informatikus, de mindenki szeretne egészségesen élni.": szokásos túlzó általánosítás a fitnesszterrortól... Annak a testnevelésórának, amit én ismertem, *semmi* értelme. Amit csináltak mozgásra szoktatás terén, az pontosan annyira volt kontraproduktív, mint olvasásra szoktatni a diákot tolsztojjal meg kőszívű ember fiaival. javaslom azoknak, akik szerint ez a jó módszer, legalább egy darab, élő, átlagos mai gyerek megtekintését 100 méterről közelebbről. ez nem fog parancsra menni.
ja, hogy ez egy tesi tagozatos elfogulatlan véleménye volt... értem.
(#27) blackrulz: nekem pl. egy 120 kilós birkózó volt a tesitanárom általánosban, aki mindig testi fenyítést alkalmazott, bármi negatív történt. az ilyet börtönbe kellett volna csukni már akkor is. ha a tanárnak verekedhetnékje van, akkor verekedjen velem, most, ne a gyerekemmel.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
it Maga a verseny is kifejezetten gyenge volt a résztvevők szerint, de sajnos a magyar informatikaoktatás visszacsúszását is bizonyíthatják az elért eredmények.