Új hozzászólás Aktív témák
-
Littoral
aktív tag
Akkor azért kaptam tegnap sms-t a Telenortól, ezzel a tartalommal, hogy asszongya...
"Kedves ügyfelünk! ... (itt marketing odamondás) ... Gyere be üzletünkbe és a teljes élményért válassz 4G-s mobilt!"
Még fel is rémlett bennem, hogy mi a fenének menjek be, ha még több, mint egy év van a hűségből. Mondjuk mindegy egyébként, ha kell egy mobilszám (voip hívásdíjak működnek), akkor egy olcsó előfizetés inkább biztonságos, mint egy prepaid.
De inkább ezt olvasom, mint a telekom cuccait, hogy a számlát (ami egyébként azonnali kp nekik) nem fizethetem be az üzletben, hanem egy tök' más helyre küldenek. Ez egy olyan ösvény, hogy aztán a könyvet a tüzép-telepeken, a kenyeret festékboltban, a horganyzott vaslemezt pedig virágboltban vehetjük meg, mert az adott termék saját szolgáltatója képtelen kezelni a saját ügyfeleit.
Ez már nem is sorry, ez sorrow.
-
Littoral
aktív tag
Én a család még náluk lévő előfizetései miatt beleesek a kísérleti területükbe. Szerencsére ez már nem tart soká...
[ Szerkesztve ]