Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    Akkor azért kaptam tegnap sms-t a Telenortól, ezzel a tartalommal, hogy asszongya...

    "Kedves ügyfelünk! ... (itt marketing odamondás) ... Gyere be üzletünkbe és a teljes élményért válassz 4G-s mobilt!"

    Még fel is rémlett bennem, hogy mi a fenének menjek be, ha még több, mint egy év van a hűségből. Mondjuk mindegy egyébként, ha kell egy mobilszám (voip hívásdíjak működnek), akkor egy olcsó előfizetés inkább biztonságos, mint egy prepaid.

    De inkább ezt olvasom, mint a telekom cuccait, hogy a számlát (ami egyébként azonnali kp nekik) nem fizethetem be az üzletben, hanem egy tök' más helyre küldenek. Ez egy olyan ösvény, hogy aztán a könyvet a tüzép-telepeken, a kenyeret festékboltban, a horganyzott vaslemezt pedig virágboltban vehetjük meg, mert az adott termék saját szolgáltatója képtelen kezelni a saját ügyfeleit.

    Ez már nem is sorry, ez sorrow.

Új hozzászólás Aktív témák