Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz ddekany #6 üzenetére

    "Na, ettől a jövőtől biztosan nagyon félnek az gépkocsigyártók... "
    Mert? Tán ezeket nem ök gyártanák? Az utazási igényeket biztos hogy megoldaná? biztos kevesebb energiát igényelne, hogy a kevesebb autó állandóan pörögne, menne, zabálná a benzint-gázolajat, majd a városi kézben levö autókból kellene az igényeknek megfelelöen anyunak és apunak a két külön kisebb autó, ami utána mikor a teljes család együtt menne nagyit látogatni akkor nem állna rendelkezésre, ergo a városnak abból is kellene egy készletet tartani? Ami mehetne potenciálisan üresen vissza ha más városban letennék, s ott nem lenne igény épp közlekedési eszközre.

    Pali: mivel lenne ezen autók rendszere kevésbé energiapazarló?

  • #06658560

    törölt tag

    válasz ddekany #9 üzenetére

    Miért pörögne többet a több autó? Nem te írtad le, hogy idejük jelentős részében állnak?
    Mekkora az esélye, hogy nem lesz különösebb kerülő? Vagy autóról autóra kelljen átszállni?
    Ha kell többszemélyes és egyszemélyes autó, akkor hol lesz kevesebb autó belőlük? Fajlagosan pl. a kisebb autóknak is olyan hatalmas fogyasztásbeli előnye.
    Mivel jellemzően az embereknek reggel és este kell a mobilitás, munkába menet és hazafelé úton, így a járművek egyenetlen elosztása mennyi üres járatot fog okozni máskor? Napközben mennyivel fog többet mozogni az autó? Ha neked cipekedned is kell, akkor carsharinggel mennyire fogod tudni megoldani találomra? Milyenek lesznek az utasaid, mennyi helyed lesz? Hogy tudjon ezzel számolni a rendszer? Városon túlra mi a fene legyen? Országok között? Ha én teszem azt Kölnből akarok Pécsre, Békéscsabára, Mezőlakra és Mórra utazni, akkor hogy lesz az autó terelve? Vagy legyen egyetlen forgalomszervező az egész világra?

    Melyik a pazarlóbb? Egyéni autót használni tíz évig, magát az autót tizenötig, vagy évente új telefont venni, kétévente úm pc-t, mert az újnak a procija tíz százalékkal jobb superpíben? pláne, hogy a legjobban szorított terület takarékosságot tekintve pont az autóipar.

    #17 mrhitoshi:ez a város töltés felejtős a fél órás várakozással, tökéletes körülmények közötti kapacitással-ami az akkukon múlik inkább, s a környezeti hőmérsékleten. A szennyezés eltüntetését az emberek elől egyébként a legnagyobb hazugságnak tartom, mert onnantól azt hiszik, milyen zöld amit használnak, ha nem az orruk alá pöfög.

Új hozzászólás Aktív témák