Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanya
nagyúr
válasz #54625216 #42 üzenetére
olyan jó, hogy te mindent is tudsz:
[link]EU-ban a megújuló energia felhasználásának aránya 20% alatti. A megújuló energia lehet biomassza is, ami nagyon szennyező. De tényleg, én vagyok a félretájékozott.
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
Sanya
nagyúr
válasz #54625216 #47 üzenetére
Ellenben fel lehet tölteni a kocsidat károsan termelő szénerőműből származó árammal, attól még nem lesz zöld.
Emellett a biomassza is "zöld", megújuló energia, egyáltalán nem környezetbarát (attól, még hogy a sötétzöldek így hiszik, még nem az)."Nem az a kérdés, hogy jelen pillanatban hány százalék az EU-ban a megújuló energia, hanem hogy miként lehet a károsanyag kibocsátást akár közép távon is csökkenteni.
Ehhez pedig az egyik kritikus lépés, hogy az autók seggéből ne dőljön a szmog."
Ez az állítás egy hazugság. A legtöbb károsanyag kibocsátást eddig az erőművek és a tüzelés adja ( jártál már nógrádban a fűzési szezon kezdetekor este? meg fogsz fulladni, mert mindenki a szemetet égeti akkor).Én értem, hogy benyaltad a reklámot, de kérlek gondolkozz reálisan.
Véleményem szerint az első lenne az erőművek helyrepakolása, a fűtés és a házak szigetelésének megoldása ( ezek jelenleg is zajlanak, jelenleg szabályozott, hogy milyen házat lehet építeni), és ha már zöld az ára, meg van is elég, akkor utána a kocsik. AZért 5-10 millió forint egy akkupakkért egy vicc.
[ Szerkesztve ]
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
Sanya
nagyúr
válasz #54625216 #50 üzenetére
"Ha tehát a kocsik elektromosak és az energiatermelés átáll megújulóra, akkor az elektromos kocsik is megújulóval mennek, míg a benzines kocsik továbbra is benzinesek maradnak."
Ez az elképzelés igaz, de nem megvalósult koránt sem, sőt.
Emellett egy távoli jövőben megvalósuló környezetbarát működés miatt az elektromos autók jelenleg nem környezetbarátak.
[ Szerkesztve ]
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
#06658560
törölt tag
válasz #54625216 #38 üzenetére
Semmivel nem nehezebb megoldani belsőégésű motorral az önvezetést, lásd jelenleg is olyanokon zajlanak a tesztek.
#42: Speciel pont Audiban van a legfejlettebb önvezető rendszer. Csak jogi akadálya van, hogy nem lehet használni.
#40 strogov: Ja, nagyon szép a német mix. [link][ Szerkesztve ]
-
Sanya
nagyúr
-
Sanya
nagyúr
válasz #54625216 #54 üzenetére
A benzines motort is elektromos rendszer vezérli már vagy 30 éve. A golfommal ha beállok valaki mögé a beállított távolságon követi, gyorsít lassít. Nem ezzel van a probléma. Ha kellene tudna kanyarodni is.
Mikor mehet, mikor nem, ez mindenkinek a nyűgje.Igazi önvezető rendszer a teslában sem lesz. Jogi akadálya van annak, ha ütközöl és megsérül valaki, ki lesz a hibás? Ha hibás a kocsi és te meghalsz, akkor ki fog fizetni?
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
hunluki
senior tag
válasz #54625216 #58 üzenetére
"Még egyszer leírom: aki elektromos autót vesz, az nem környezettudatosság miatt veszi, hanem mert jobban bejön neki a másfajta vezetési élmény, hogy olcsóbb a fenntartása, hogy otthon is tudja tölteni így nem kell benzinkútra járnia (városi autókázásnál nem fogy ki belőle a delej, mire este hazaér) és így tovább."
+1, bár én hatótávnövelős villanyt vettem (ampera). Kvázi ingyen járok dolgozni (oda vissza pont kijön télen és bent ingyenes a töltés, de otthon se nagy kunszt rádugni madzagra), illetve frankó hogy van nyomaték nulláról (meg lehet ám lepni a nagy sokliteres suvokat ) . Na meg nem kopik szét ha hidegen rövid távra használom (gyereket hurcolni, bevásárlás, átugrani rokonokhoz v akárhova a közelbe).
Ha meg nyaralni megyek pályán bepöccintem a generátort és elkortyolgat 6 litert 100-on pályatempóval. Ó tényleg, jön a hideg, lassan tankolni is kéne idén (nem az én képem de lassan nekem is jön hasonló)
-
#06658560
törölt tag
válasz #54625216 #54 üzenetére
Mivel jelenleg is kizárólag számítógéppel vezéreljük a motorokat, így nem nehezebb.
Nagyon nem vagy képben a jelek szerint.
"Csak idő kérdése, hogy mikor vezetik be. Ha az önvezető autók biztonsága átlagban meghaladja a manuális vezetés biztonságát, értsd: ugyanannyi kilométeren átlagosan kevesebb balesetet okoznak az önvezető autók, mint az emberek, akkor engedélyezik, mert javulni fognak a baleseti statisztikák."
Ez már most megvan, mégsem engedélyezték még.[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
válasz #54625216 #68 üzenetére
"A benzines motor soha az életben nem fog ezredmásodperceken belül reagálni a számítógép utasításaira."
Az elefánt nagy, a krokodil zöld. mi köze van egyiknek a másikhoz? És ugyan miért kéne ezredmásodpercenként vezérelni? Valamint az elektromotornak is van perdülete, ami miatt az sem fog reagálni ezredmásodperc alatt. Nem kéne ezt erőltetned. -
fpeter84
senior tag
válasz #54625216 #34 üzenetére
Pontosan, ráadásul ennek nem is kellene örökké megmaradnia, csak egyfajta áthidalás, kiút abból az ördögi körből, hogy amíg nincsen rá szoftver addig nem vásárolják - amíg nem vásárolják addig nem írnak rá natív szoftvereket a fejlesztők... A vásárlótól teljesen jogos elvárás, hogy olyan eszközt szeretne birtokolni amin a már kitapasztalt, kedvenc szoftverei futnak. Ha egy ilyen emulálással sikerül kimozdítani a holtpontról, akkor előbb utóbb ha piacot látnak a szoftverfejlesztők akkor már majd natív arm-os verziót is fordítanak remélhetően, és onnantól az emulációt is hátra lehet hagyni...
Új hozzászólás Aktív témák
- Elárulták, hogy miért nem volt internet a fél kontinensen
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Villanyszerelés
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- DIGI kábel TV
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- További aktív témák...