Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
válasz #54625216 #38 üzenetére
Semmivel nem nehezebb megoldani belsőégésű motorral az önvezetést, lásd jelenleg is olyanokon zajlanak a tesztek.
#42: Speciel pont Audiban van a legfejlettebb önvezető rendszer. Csak jogi akadálya van, hogy nem lehet használni.
#40 strogov: Ja, nagyon szép a német mix. [link][ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
válasz #54625216 #54 üzenetére
Mivel jelenleg is kizárólag számítógéppel vezéreljük a motorokat, így nem nehezebb.
Nagyon nem vagy képben a jelek szerint.
"Csak idő kérdése, hogy mikor vezetik be. Ha az önvezető autók biztonsága átlagban meghaladja a manuális vezetés biztonságát, értsd: ugyanannyi kilométeren átlagosan kevesebb balesetet okoznak az önvezető autók, mint az emberek, akkor engedélyezik, mert javulni fognak a baleseti statisztikák."
Ez már most megvan, mégsem engedélyezték még.[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
válasz #54625216 #68 üzenetére
"A benzines motor soha az életben nem fog ezredmásodperceken belül reagálni a számítógép utasításaira."
Az elefánt nagy, a krokodil zöld. mi köze van egyiknek a másikhoz? És ugyan miért kéne ezredmásodpercenként vezérelni? Valamint az elektromotornak is van perdülete, ami miatt az sem fog reagálni ezredmásodperc alatt. Nem kéne ezt erőltetned. -
#06658560
törölt tag
-
#06658560
törölt tag
"ellenben, ha az elmúlt 6 évet nézem, már nem igaz amit írtál
egyre olcsóbb modellek vannak
egyre kisebbek/könnyebbek
egyre kevésbé tart "sokáig" a töltés
... ebből arra következtetek, ha lettek volna 30 éve elektromos autók a kereskedelmi forgalomban, méginkább nem lenne realitása annak, amit írsz."Ezzel szemben a valóság még mindig az, hogy még mindig drágább sokkal az elektromos autó előállítása a belsőégésű motorosnál, igen sokáig tart, mire be tudja hozni az árát, ha tudsz otthon tölteni, vagy ingyen, amint arra is ugrik a jövedéki adó, máris nem lesz megtérülő az életben, még mindig kurva nehéz az akkupakk a vele azonos energiamennyiséget tároló benzinhez képest, még mindig probléma a téli energiatárolás az akkukban, még mindig nagyságrendekkel tovább tart ugyanazt a hatótávot beletölteni egy elektromos autóba, mint benzinesbe. 500km-t benzinesbe öt perc alatt fizetéssel letud az ember, elektromos esetén ez még vágyálom se.
És ha ne adj isten tájékozott lennél az autóiparral kapcsolatban, akkor nem írnál le olyat, hogy nem voltak harminc éve elektromos autók. voltak, kibaszott szarok, autónak használhatatlanok. Ahogy az átlagos embernek a mai felhasználási igényeihez is maximum második autónak jók.
#73 Sanya. Nem mindegy. Mert well-to-wheel hatásfokban nagyon sokat számít. A szállítás, töltés, tárolás vesztesége nagyon nagy az elektromos járművek esetében, a belsőégésűekhez viszonyítva. plusz az erőművi hatásfok minden elektromos fogyasztónk esetében számít, és azért nem mindegy pl. klimatizálásra, szórakozásra mennyi energiát használunk el.