Új hozzászólás Aktív témák

  • arty

    veterán

    válasz #06658560 #78 üzenetére

    A valóság az, hogy nem ezt írtad - te nem a benzineshez viszonyítottad a mai elektromos autókat, hanem a 30 éve "nemlétező"* elektromosokhoz és állítottad, hogy nincs fejlődés (*amennyiben szerinted 30 évvel ezelőtt létezett kereskedelmi forgalomban megvásárolható, sorozatgyártott elektromos autó: kérnék linket gyártóra és típusra! a bérelhető GM izét nem ér felhozni, hiszen az kvázi nem létezett! de egyébként ez a lényegtelenebb ága a vitának... ahogyan a pulit sem tekintem létező választásnak, ne komolytalankodjunk már :) ).

    Fizessek jövedéki adót az ÁLTALAM termelt és ÁLTALAM elhasznált elektromos áramra? :D
    Mi lenne a jogalap? (ennyi erővel, ha a benzinesekre ráraknának co2 adót, havi 2 milliót, akkor meg az nem érné meg :D )

    Párszáz kiló nem oszt, nem szoroz az 1200-1500kg felett. Az elektromos hajtás "elviszi".
    Télen nem megy az elektromos autó? Jó, értem, nem érsz le Pécsre tankolás nélkül a 300km hatótávú autóddal hidegben... ez ilyen általános megállapításként értelmetlen. Ha meg kiemeled, hogy bizonyos esetekben, akkor arra csak legyintek: igen, bizonyos esetekre nem jó az elektromos autó, és?

    A hosszabb töltés 15-30 percet jelent és akkor van rá szükséged, ha autopályázol/messzebb mész. Ez tényleg vállalhatatlan kompromisszum egy 2-3-4 órás út esetén?

    "Ahogy az átlagos embernek a mai felhasználási igényeihez is maximum második autónak jók." - ez persze ordas csúsztatás :) az átlagos autós átlagosan megy kemény 50-80km-t naponta.

    (#82) apatyas
    "- de a villanyhálózat sincs felkészülve ezekre a terhelésszintekre."

    az olajipar sem állt készen 1920-ban a mai autószámra ;)

    [ Szerkesztve ]

    "ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

Új hozzászólás Aktív témák