Új hozzászólás Aktív témák
-
GodGamer5
addikt
Nálam csuma maxon 60fps alá nem is ment a techdemo 2560*1080-ban, úgyhogy nagyon szimpatikus a dolog, remélem sok játékba beszivárog ez a megoldás.
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
aginor
addikt
Valami más baj is lehet ezzel az implementációval, mivel ha jól emlékszem, akkor nálam 1660Ti-vel csak 25% körüli volt a teljesítményvesztés, de megnézem este pontosan, hátha csak rosszul emlékszem.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
-
nagyúr
Már bocsi, de mi nem volt általános? Még a magyar Turán I.-esnek a far részén is volt 5db ködgyertya...
Az oroszoknál is volt füst fejlesztő egy sor típuson.
Oké, külön tényező, elismerem...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Raymond
félisten
-
aginor
addikt
Vannak technikai gondok a motorral, de ez így ebben a formában nem teljesen igaz szerintem (sokáig hajtottam 8320+rx470-el is). Nem az AMD processzorokat nem szerette, hanem a sok magos, szálanként alacsonyabb teljesítményű modelleket, ezért muzsikált jobban egy csak két szálas, de magasabb órajeles Pentiumon, de szerintem mostanra már ez is eltűnt, legalábbis a Core bevezetése óta én ilyet nem láttam. Viszont az folyamatosan jelen van, hogy a játék nem szereti, ha merevlemezről futtatod, ilyenkor ugyanis nálam a textúrabetöltés sebessége valami szánalmas, és sokszor már megy a csata, mikor még mindig pakolgatja fel őket, ill. ilyenkor a meccs indulása után pár másodperccel menetrend szerűen van egy bazi nagy lag. Ezeket egy SSD megoldotta, viszont a stabilitási problémák továbbra is fennállnak. Egy szó mint száz, kiválóan megírt, stabil hibamentes a játék.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
titán
-
MongolZ
addikt
Ez a Core előtti időkben volt, PII-n tankok kilövésekor akadt be akár fél mp-re, FX-en ez pár tizedre csökkent, majd egy sima G4560-on teljesen megszánt, ami azért frekiben sem egy óriás. Azt hiszem már Core volt, amikor jött a 6700T, ami azért továbbra sem az acélos 1 szálas teljesítményéről híres...
-
titán
RT veszteségek architektúra szerint
Turing -35%
Pascal -40%
Navi -42%
Polaris -47%evDirect villanyautós töltőhálózat
-
icp1970
senior tag
Érdekes volt.Köszi.
-
hardzsi2
aktív tag
válasz Alogonomus #11 üzenetére
+1
flood-resistant mirror driller (cuccok: Skylake NUC és Xbox One X)
-
TeeBee73
addikt
Nnna.
FullHD eredmények:
Asztali:Próbaképp megnéztem az asztalin natív 2560*1080-ban is, itt már érződik, hogy 5 éves a vas. (igaz, 30%-al több pixelt kell számolni.)
Viszont, egy fokozatot visszavéve, már tűrhető:MOD: Megnézem még, a laptopon mit produkál High beállításokkal.
[ Szerkesztve ]
"4Z 1N73LL1G3NC14 4 V4L70Z45H0Z V4L0 4LK4LM4ZK0D45 K3P3553G3" -573PH3N H4WK1NG
-
TeeBee73
addikt
UAz, biza'! (De mit vár az ember egy 2 magos, lassan 8-9 éves APU-tól? Igaz, a D3 és a WoW még mindig szépen [khm] fut rajta.)
MOD: ez csak porosodik az egyik szobában, ha véletlen hugaim meglátogatnak, cifrává verjem a kölyköket Flatout 2-ben, vagy CoD4-ben.
[ Szerkesztve ]
"4Z 1N73LL1G3NC14 4 V4L70Z45H0Z V4L0 4LK4LM4ZK0D45 K3P3553G3" -573PH3N H4WK1NG
-
wwenigma
Jómunkásember
Az az A10-6700 attól 100%-on megy hogy rágondolsz a sugárkövetésre...
Egyébként ha nem is ultrán de egy "high" nem fog annyira rontani a teljesitmenyen hogy ne kapcsoljam be.
Aztán persze ki mert a gyári arnyekok se rosszak és nem azt nézem. BTW azt irja "all logical cores enabled: 16" , azt hogy gondolja? Proci pihen teszt (ultra rt) közben....[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
DraXoN
addikt
-
nagyúr
Azt már ezerszer leírták, hogy ez egy Counter-Strike harckocsikkal. Hiába élethűek a modellek, hiába van rohadt összetett ballisztika és sérülésmodell, bármit átszerkesztenek, ha a játékegyensúly vagy a játékélmény úgy kívánja meg. Ezért vannak olyan fejvakarós dolgok, mint például, hogy nem láthatsz meg 500 méterről egy 3 méter magas, 70km/h sebességgel robogó harckocsit...
Soha nem akartak élethű szimulátort csinálni belőle, így nem túl esélyes, hogy a több tornyos harckocsik kihasználhassák a lehetőségeiket...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
DraXoN
addikt
Ezen a vonalon mondjuk tovább lehet haladni úgy, hogy a külső nézetet "megszüntetni" és csak belülről a tényleges "réseken" át lehetne látni, vagy a parancsnok a fejét kidugva nézelődni, de akkor "kockáztat" azzal, hogy igen könnyű célpont lenne (és már egy közeli robbanás reteszei is "elvihetnék")...
De nem szimulátorok ezek (sajnos?) ... nem tudom elképzelni, hogy ez javítaná, vagy rosszabbá tenné-e a játékélményt...
[ Szerkesztve ]
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
Reggie0
félisten
Akkor lehet, hogy Vision 3D-ben sem kell kikapcsolni az arnyekokat vegre.
-
nagyúr
Vannak realista harckocsi szimulátorok. Mindenek előtt ott a Steel Beasts Pro PE. Civilebb szinten mondjuk ott van még a Steel Armor: Blaze of War. Ha WoT szinten nézelődsz, akkor ott van a War Thunder, ami a WoT-hoz képest egy nagyságrenddel realistább.
Szóval ha ilyesmire vágysz, vannak lehetőségek...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Attól miért lesz jobb a játékélmény, ha egy M3 Lee használhatja például a 75 és a 37mm-es lövegeit is?
Ez egy első sorban szórakoztatásra való játék, nem az az esszenciája, hogy valósághűen adja vissza a harckocsi-harcokat.A Ray-Tracing a grafikai megjelenítést javítja, szerintem a felhasználói bázis jó része örül annak, hogy szebb grafikával játszhat...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
aginor
addikt
A War Thunder pont elég szar ilyen szempontból. Realitásról beszél (van direkt szimulátor módja is), miközben a lövedéknek nincs fizikai kiterjedése, csak egy pont..
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
nagyúr
Hiába csavarod, a War Thunder több pontban áll közelebb egy reális szimulátorhoz, mint a World of Tanks. Én is csak ennyit állítottam, hogy a WoT-hoz képest egy nagyságrenddel realistább...
Még a Steel Beasts Pro PE szimulációjába is bele lehet kötni, mert ott például a sérülésmodell vizualizációja ciki sok szempontból...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
-
félisten
válasz Hellwhatever #91 üzenetére
érdekes, hogy RT nélkül j 7000 pont( 25 %) körüli előnye van a kártyádnak a sima 2060 nal szemben, RT vel viszont csak 1500 pont ,nem egészen 7 % .
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Hellwhatever
aktív tag
-
ElEvEn11
senior tag
Az megvan, hogy a World of Warships-ben is azt mondták a fejlesztők évekig, hogy sohasem lesznek benne tengeralattjárók, meg dinamikus időjárás? Na most nézd meg a játékot!
Füstgránát rohadtul sokat dobna rajta. Most éppen a svéd td vonalat tolom. Nagyon sokszor segítene elmenekülni. Ma is úgy picsáztak ki, hogy tudtam; jönnek rám, de meg kellene előbb fordulnom és elrongyolni az ellenkező irányba. Csak ugye mire éppen megfordultam az ellenfél már rám is talált. Amúgy meg, ha más játékban meg tudták oldani, akkor itt is menne. az enCore motor egyébként is viszonylag új, úgy tudom. Tehát simán lehet még benne potenciál.
Dinamikus időjárás ugyanúgy jót tenne a játékélménynek és bizony néha meg tudna fordítani egy meccset, ahogy a WoWs-ban is.
A többi füstgránátos dologra meg Cifu már reagált. Agreed vele.Szerintem az iLindowsdroid, egyedi GUI-val a világ legjobb op.rendszere. ;o)
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest