- Microsoft Excel topic
- Windows 11
- Proxmox VE
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
Új hozzászólás Aktív témák
-
TeeBee73
addikt
Hmm. Holap én is megnézem az asztalin (i7 4790K, R9 390) és a laposon is (i5 3800H, 1050Ti) kombóval. Az asztalin visszaveszem a felbontást FullHD-re, az erőviszonyok miatt.
Kíváncsi leszek, bár eltérő a 2 cucc, (4th gen 4/8, 4GHz 16GB RAM, régebbi, de 8GB-os VGA, SATA-s SSD, vs. 8th gen 4/8, 4GHz, 8GB RAM, újabb, de csak 4GB-os VGA, nVME-s SSD.)
Möglássuk'.[ Szerkesztve ]
"4Z 1N73LL1G3NC14 4 V4L70Z45H0Z V4L0 4LK4LM4ZK0D45 K3P3553G3" -573PH3N H4WK1NG
-
Sinesol
veterán
A cpu nem igazán tudja komolyabb játékok esetén átvenni a szerepet, egyszerűen össze se lehet hasonlitani számítási kapacitásban egy combosabb vga-val, vagy célhardverrel, max ilyen kis alapszintű bohóckodásra elég. Igazából még a 2080ti is megszenved a raytracinggel, pedig még csak kezdetlegesen van beépítve a játékokba, alig használják ki a benne lévő potenciált, hol vagyunk még az általa lehetséges fotorealisztikus grafikától..
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Ha jól értettem a cikket, akkor A CPU nak itt igazából ugyan az a szerepe- a normál számítási kapacitáson kívül-, mint a RT magnak az RTx kártyákban, egy BVH gyorsító, ami valószínűleg nem igazán számítás igényes feladat, inkább egyfajta cache szerepet tölt be az ütközések kiszámításának a gyorsítására ezért nem terhelődik sok mag csupán egy vagy kettő. Valószínűleg kisebb / kevesebb magos CPU nál az lehet a gond, hogy kiesik teljesítmény ezáltal, hogy gyorsító szerepet töltsön be a BVH struktúra számára.. nem véletlenül Intel áll ez mögött. 50 % teljesítményvesztés, csupán árnyékolásra azért elég jelentős, mert tükröződéseket és fényeffekteket nem számítanak a motorban ezzel , csak árnyékot.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
TeeBee73
addikt
UAz, biza'! (De mit vár az ember egy 2 magos, lassan 8-9 éves APU-tól? Igaz, a D3 és a WoW még mindig szépen [khm] fut rajta.)
MOD: ez csak porosodik az egyik szobában, ha véletlen hugaim meglátogatnak, cifrává verjem a kölyköket Flatout 2-ben, vagy CoD4-ben.
[ Szerkesztve ]
"4Z 1N73LL1G3NC14 4 V4L70Z45H0Z V4L0 4LK4LM4ZK0D45 K3P3553G3" -573PH3N H4WK1NG
-
nagyúr
Azt már ezerszer leírták, hogy ez egy Counter-Strike harckocsikkal. Hiába élethűek a modellek, hiába van rohadt összetett ballisztika és sérülésmodell, bármit átszerkesztenek, ha a játékegyensúly vagy a játékélmény úgy kívánja meg. Ezért vannak olyan fejvakarós dolgok, mint például, hogy nem láthatsz meg 500 méterről egy 3 méter magas, 70km/h sebességgel robogó harckocsit...
Soha nem akartak élethű szimulátort csinálni belőle, így nem túl esélyes, hogy a több tornyos harckocsik kihasználhassák a lehetőségeiket...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Vannak realista harckocsi szimulátorok. Mindenek előtt ott a Steel Beasts Pro PE. Civilebb szinten mondjuk ott van még a Steel Armor: Blaze of War. Ha WoT szinten nézelődsz, akkor ott van a War Thunder, ami a WoT-hoz képest egy nagyságrenddel realistább.
Szóval ha ilyesmire vágysz, vannak lehetőségek...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.