Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Somatom #19 üzenetére

    alapvetően egyetértek, de azért van ellenvéleményem is.
    például egy csomó autón úgy működik a keréknyomás ellenőrzés, hogy az abs jeladó fordulatszám jeléből következtetnek a nyomás csökkenésére. abs jeladó kötelező, a többi meg pár sor szoftver. annyira nem növelheti a költséget. persze, minden potenciális hibaforrás, pláne, ha verik a kétcentest a fogukhoz.
    én is tudok egy rakás hasonlót, rögtön itt van a defekt. én elég gyakran látom defekt nyomait a sztrádán, szerintem ezt muszáj kezelni.

    oké, "semmi baja az autónak", akkor mi legyen? menjen tovább hibás menetbiztonsági rendszerrel? és ha ráfut egy síkos útszakaszra és meg kell állnia, mit csinál abs nélkül? a fuvart megrendelő érdeke a fontosabb vagy a többi utazóé?

    szerintem ha komolyabb baj van a szekérrel, álljon le. majd rádöbbennek az autógyártók (teherautót is beleértve), hogy nem érdemes két centért ócskább alkatrészt venni.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák