Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • narumon

    őstag

    válasz mephi666 #382 üzenetére

    Csak éppen itt azért nem 1-1 igényről van szó szerintem. Magyarország nem tudom milyen piac ebből a szempontból de azért Németországban, Angliában, stb csak számolnak helyenként pár százezer, esetleg millió userrel nem? És az már szerint az ISP-nek is elgondolkodtató. Az, hogy nálunk mi lesz azt a kutya is magasról leszarja ezeknél a cégeknél mert a forgalmaiknak a hibaszázalék arányát bonyolítják nálunk kb.

    https://www.facebook.com/Naruvideo

  • Polllen

    nagyúr

    válasz mephi666 #382 üzenetére

    Ezt nem tudom honnan szedted. A nagyberuházásokat megtérülés alapján előre szokták megfinanszírozni többnyire külső forrásból, aztán szépen a bevételekből törlesztik (beépül az összes előfizető díjába). Feltételezem a hálózatfejlesztést is így kezelik az ISP-k, de ha mégsem majd kijavítanak.

    Az igény amúgy nem az most sem (szerintem később sem az lesz), hogy xy-nak gémer net kell. Az embereknek olyan net kell, amin nem akadozik youtube, a böngészés, nincs nagy pingje multi játékban. Ha elterjed ez a felhős játékszolgátatás, akkor ez azzal fog kiegészülni, hogy ne lagoljon ez se.

    És ahogy nő a hálózati terhelés, úgy lesz egyre több gond mindennel, amivel a szolgáltatónak majd kezdenie kell valamit. Ha netsemlegesség van, akkor elméletileg nem sorolhatja hátrébb a gaming stream-t, vagy hálózatot fejleszt vagy ügyfelet veszít a romló szolgáltatások miatt.

    Vagy a fejlesztés helyett/mellett bevezeti, hogy a gaming cloud csak bizonyos csomagokban érhető el, a többiben szűrik. Ezzel kordában tartja a gaming cloud használatot, a többi felhasználó meg nyugodtan tud böngészni. Bár akkor oda a semlegesség...

    "Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

Új hozzászólás Aktív témák