Új hozzászólás Aktív témák
-
dajkopali
addikt
hadd kötözködjek
ha egy melóra általános körülmények közepette - forrás, szakember, protokollok stb. - ideális a fél év, az még nem jelenti azt, hogy ha felturbózzák a lehetőségeket, ne lehetne töredék idő alatt megcsinálni
ettől függetlenül én sem hiszek a Maersk vezetőjének"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
Attól függ, hogy a cégnél normál állapotban mi a protokol az ilyen feladatokra.
Simán el tudok képzelni olyen esetet, hogy egy nettó tíz napos informatiki fejlesztés fél évig tartson a céges bürokrácia miatt. Dolgoztam is ilyen elyen.
Persze ez nem igazi fél évnyi munka, hanem fél évnyi várakozás az engedélyekre jóváhagyásokra, stb, közben kávézás, látszat munkák elvégzése, sok doksi legyártása a semmiröl.Vész esetén a vezetöség erendelheti, hogy ez mind kuka, amíg nem áll helyre a rendszer.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Egon
nagyúr
Rendkívül leegyszerűsíted a kérdést.
Az hangzott el, hogy általában fél évig szokott tartani egy ilyen helyreállítás. Ezt lehet úgy is értelmezni, hogy általában a rendelkezésre álló erőforrások X százalékát fordítják a helyreállításra - értelemszerűen ha ez 10X, akkor akár tizedannyi idő alatt is lehet végezni (nyilván jól párhuzamosítható feladatok esetén; itt annyi rendszer volt, hogy simán működhet egy ilyen megközelítés).
A többi pedig (ahogy Pali is írta) jó eséllyel marketing, nem kell neki túl nagy jelentőséget tulajdonítani.Sokkal érdekesebb kérdés, hogy miképp tudott ekkora kárt okozni egy zsarolóvírus? Szűkített jogosultságú felhasználók esetén a fertőzés általában lokális. Hogyan tudott terjedni a cég rendszerein belül? Miért nem észlelték időben?
[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
Új hozzászólás Aktív témák
it A Maersk példája mutatja, hogy a mai digitalizált világban egyetlen vírus is óriási károkat képes okozni.