Új hozzászólás Aktív témák
-
Egon
nagyúr
Rendkívül leegyszerűsíted a kérdést.
Az hangzott el, hogy általában fél évig szokott tartani egy ilyen helyreállítás. Ezt lehet úgy is értelmezni, hogy általában a rendelkezésre álló erőforrások X százalékát fordítják a helyreállításra - értelemszerűen ha ez 10X, akkor akár tizedannyi idő alatt is lehet végezni (nyilván jól párhuzamosítható feladatok esetén; itt annyi rendszer volt, hogy simán működhet egy ilyen megközelítés).
A többi pedig (ahogy Pali is írta) jó eséllyel marketing, nem kell neki túl nagy jelentőséget tulajdonítani.Sokkal érdekesebb kérdés, hogy miképp tudott ekkora kárt okozni egy zsarolóvírus? Szűkített jogosultságú felhasználók esetén a fertőzés általában lokális. Hogyan tudott terjedni a cég rendszerein belül? Miért nem észlelték időben?
[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
válasz
Cathfaern #28 üzenetére
Figyi, ha egy normális rendszerben egy vírus letarolja az összes kliens gépet, az kb. órák kérdése helyreállítani (image-ből visszahúzzák, akár hálón keresztül, jól párhuzamosítható módon). A gond a központi erőforrásokkal van. Márpedig ott már játszik a jogosultsági rendszer.
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
Új hozzászólás Aktív témák
it A Maersk példája mutatja, hogy a mai digitalizált világban egyetlen vírus is óriási károkat képes okozni.
- MacBook Air M1 256GB SSD 8GB RAM 2025.05-ig Garanciális
- Playstation 5 ( lemezes) + 2 kontroller + töltő
- Custom YMDK 60% + MF17 halkított, átvilágítós magyar bill. + numpad, Outemu Silent Peach v2 switchek
- Asus ROG Strix GTX1060 6GB OC
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban