Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tranceplanet

    addikt

    Az autóiparban dolgozom és saját bőrömön is tapasztalom ennek az őrületnek a hatásait. Már csak a Volvo-nak és a Mazdának gyártunk diesel befecskendező injektorokat személyautóba, az összes többi vevőnk haszongép jármű. Már az EURO 6 szabvány előírásainak is iszonyat nehéz megfelelni, nem véletlen derültek ki a csalások és ebben nem csak a VW sáros. Napvilágra került az EURO 7 és a követelményei, ezt szinte senki nem fogja tudni teljesíteni, de ha mégis annak ára lesz, költségben és várható élettartamban is negatív értelemben. Kövezzetek meg, de én azt látom, hogy mindegy milyen áron, de ne legyenek pöfékelő autók az utakon. Az sem baj, ha az elektromos valójában mégsem annyira zöld, mint amilyennek beállítják. Nem minden országban van előírás káros anyag kibocsátásra, de, ha az egész földön mindenki átállna EURO 6 rendszerre, már az hatalmas lépés lenne. Szerintem a diesel/benzin teknikának elértük a határát a káros anyag kibocsátását illetően. Persze a nyersolaj készletek is fogyóban vannak. Amennyiben tényleg az elektromos autó a jövő, hatalmas áttörés kellene az akkuk technológiájában. Tudtommal az USA-ban 8 liter környékén van a fogyasztás, az Unión belül pedig 6 liter körül tartunk.

    " Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!

  • tranceplanet

    addikt

    válasz makkmarce #170 üzenetére

    Most neked az jött le, hogy siratom? Én benzin párti vagyok. Megveszem én az elektromost, de legyen elérhető árban és Dortmundig jussak el vele.

    " Könnyű döntések-->Nehéz élet ; Nehéz döntések-->Könnyű élet " - Válassz!

Új hozzászólás Aktív témák