- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Béta iOS-t használók topikja
- Proxmox VE
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Windows 11
- Sweet.tv - internetes TV
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bati0501
őstag
válasz makkmarce #239 üzenetére
Rendben, ez a kronológiai sorrend.
Ugyanakkor te továbbra is azt írtad, hogy szándékosan rosszra csinálták az id 3-at, hogy elvegyék az emberek kedvét az elektromos autóktól.(Hogy miért lenne lehetetlen villanyautót gyártani, nem értem mikor a világon elsők között volt az elektromos autó. Szóval szerintem nem biztos, hogy ez pontosan így hangozhatott el.)
Sajnálom, hogy úgy látod én védek konkrét tanulmányt. Nem védek én semmit, sőt azt mondtam, többször is, hogy a pro és kontra elemzésekben is lehetnek megkérdőjelezhető módszertanok.
Továbbra is található abban a cikkben más elemzés is, pl az adac, de erre továbbra se reagál senki...
Amúgy megtennéd, hogy ha már minden hozzászólásodban megemlíted azt a nevetséges VW tanulmányt, akkor kérlek megtennéd, hogy elküldöd a linkjét? Kíváncsi lennék rá, mert gondolom nem az a 22 oldalas pdf-ről van szó, ami ebben a guardian cikkben van.Ezt a számítást én sem annyira értem.
Miért 100 dollárral számolsz, ha előtte megírod, hogy a VW 150-ért jutott hozzá?
Illetve emlékszem voltak hírek arról, hogy annyira nagy volt a kereslet a gyártók felől az akkuk iránt, hogy talán az e-tron gyártását le is kellett állítani, mert nem volt hozzá akksi. Ez sem ár csökkenésre utal.Egy autó bonyolultabb annál, hogy egy az egyben kidobjuk a motort és váltót, és már mehet is be a villanymotor és akksi.
Egy átlagos benzinmotor néhány évvel ezelőtt olyan 150 ezer forintjába került a gyárnak, szóval ekkora nagyságrendben a jóval kifejezés 10 ezreket jelenthet.Mivel az autógyárak nem az elektromos autókra voltak eddig ráállva, ezért nem tudták olyan hatékonyan gyártani az elektromos változatokat, ez is árnövelő tényező.
Illetve, ne haragudj, de úgy érzem már meg kell jegyeznem, hogy nagyobb tisztelettel is beszelhetnél valakiről, aki egyetemi tanár, dékán, motorfejlesztéseket vezető szakember.
Mindezt úgy, hogy senki nem nevezte véleménycikknek egy egyetemi kutatást, de te ezt már sérelmezted és viccesnek nevezted.
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Formula-1
- Witcher topik
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Amatőr csillagászat
- Mobil flották
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
- ThinkPad 10.gen.core i5(8x4,2Ghz) FullHd IPS,Vil.bill.8GBDDR4,512GB SSD,Jó akku
- Slim Lenovo,15,6"HD,Intel Silver n5000,4mag!4x2,7Ghz,8GB DDR4 RAM,SSD,jó akku,jó állapot
- Asus játékra is,7.gen.A9 (3,6Ghz),R5+AMD 8500m 2GB videokártyák, 8GB DDR4 RAM,SSD,jó akku,jó állapot
- Asus Játékra is Érintőkijelzős ,core i7,GT740 2/4GB 128bit!!!VGA,8GB RAM,SSD+HDD,Új akku,nagyon szép
- PEAQ(MSI)vékony,gyors laptop,core i3 6100 (4X2,3Ghz),8GB DDR4 RAM,SSD,Új 10 órás!akku, nagyon szép