Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kasza blanka

    aktív tag

    válasz #65675776 #33 üzenetére

    a linkelt cikkben szó nincs arról, amit te összeírtál itt a gép kialakításáról, csupán a GPS-es dologról.

    "közismert, hogy a kormányfelületeiknek szétnyíló kialakításúnak kell lennie, különben a gép instabilan fog repülni, billegni fog."

    ja, vagy spoiler vagy spoileron kell. de ez tényleg annyira, de annyira közismert tény, mindenki tudja :D

    http://www.youtube.com/watch?v=M9sKD2jm45o

    0:43 és 1:33

    " A bemutatott gépen viszont csak ilyenek vannak."
    okoska. a bemutatott gép pontosan úgy néz ki, mint az eddig egyetlen felvétel az rq-170-ről, ami 2 éve készült kandahárban. vitatkozz az amerikaiakkal, hogy nem tudják hogy kell iylen gépet tervezni :D

    "-A tetején a lemezmunka ritka igénytelen, ilyet már a II. vh idejében sem engedtek meg a légcsavaros gépeken."
    megvizsgáltad? :) miben merül ki az igénytelenség?

    Bill Sweetman, an aviation analyst, said the craft appears to be the RQ-170 and it looks real to him.

    If the drone came down in what he called a flat spin or what is known as a falling leaf departure, the plane would be pretty much intact, but the belly would be badly scraped. He said all of the electronics inside would most likely be in one piece.

    "It's fairly clear here from the pictures that the outer wings have been separated. The question is, did that happen in the accident or (did they take) them off to move the aircraft," Sweatman said.

    t.képpen az egész világ, köztük amerikai hivatalos források és szakértők is immár tényként kezelik a dolgot, de te itt mint laikus, don quijote-ként harcolsz a valóság ellen

    jó éjszakát :)

    [ Szerkesztve ]

  • kasza blanka

    aktív tag

    válasz #65675776 #33 üzenetére

    jah a legszebb az egészben, hogy az aviation week-re hivatkoztál (bár nem azt írták, amit te, hanem azt, amit cáfolsz :D) ott pedig ez a bill sweetman az egyik szerkesztő, akit idéztem :)

    [link]
    editorial bios-nál legutolsó név az oldalon :)

    Bill Sweetman (born 1956) is a former editor for Jane's and currently an editor for Aviation Week group. He is a writer of more than 50 books on military aircraft.

    Bill is Editor in Chief for Defense Technology and an aerospace journalist for 35 years. Prior to joining AVIATION WEEK, he contributed to most of the industry's leading trade publications and has published more than 30 books. He is frequently cited as an authority on technical issues - stealth technology in particular - by US and international media. One of Bill's books was the subject of a high-priority translation effort by the Soviet GRU technical intelligence service, and his work is heavily cited in a declassified CIA report on media coverage of stealth. Bill was a consultant to an Emmy-winning PBS documentary on the Joint Strike Fighter competition, and was invited to participate in AIAA's Distinguished Lecturer Program. He received Aerospace Journalist of the Year awards from the Royal Aeronautical Society in 1997, 1999, 2002, 2004, 2006 and 2007.

    na és még1x, hogy mit is írt :)

    Bill Sweetman, an aviation analyst, said the craft appears to be the RQ-170 and it looks real to him.

    az általad hivatkozott cikkben, meg úgy az aviation week-en egészben csak a 'leszedés', 'megszerzés' irániak által elmondott módját vitatják, azt nem, hogy ez az RQ-170-es lenne. azt tényként kezelik.

    [ Szerkesztve ]

  • kasza blanka

    aktív tag

    válasz #65675776 #33 üzenetére

    te csak állítasz és kinyilatkoztatsz, ez nem érv...

    "afgán légtérből térítették a saját légterükbe a gépet"
    aham. ezt is láttad, mert ott voltál.

    "Egyébként azt érdekes módon szinte sehol sem kommunikálja senki, hogy Dani Zoltán a korábbi állításait később visszavonta, merthogy csak amolyan gúnyolási célzattal mondta ezeket."
    azt az állítást vonta vissza, hogy 'feltúrbozták' a szovjet radart. nem az összeset.

    "Több száz bevetés alatt mindössze egyszer sikerült egyáltalán minimális céljelet generálniuk az egyik radarjuk kijelzőjén, ami valljuk be, nem mondható túlzottan nagy sikernek."
    nem hát. ha parittyával 1000 próbálkozásból leszedek egy műholdat, az nem lesz nagy siker :)

    "hogy a fekete gépével leereszkedett a város által alulról megvilágított felhőtakaró alá, így akár szabad szemmel is követhető volt?"
    persze, meg kiintegetett az ablakból, hogy zoli ide lőjjetek :D
    8km magasan volt a gép.

    nem arról van szó, hogy azon a hullámhosszon a radar látta a gépet fel-felvillani a képernyőn, mert éppen kinyitotta a alját, hogy bombát szórjon oszt lőttek a kis radarkeresztmetszetnek...

    "Persze állításuk szerint lelőttek két B-2A-t is, csak sajnos az állományból a mai napig csak az az egy példány lett leírva, amelyiket odavertek Guam-on. Apróság."
    te leltároztál ott? :) tudjuk, az amerikaiak mindig igazat mondanak, mások meg hazudnak.

    egyébként valójában volt egy találatuk egy b2-esen, ami hazarepült, és egy 'crashlanding' után újjáépítették.

    "Ráadásul a Night Hawk ellen is igencsak kétséges volt az eredmény."
    jah, annyira kétséges, hogy a szerb parasztok vitték a darabjait, mint a szuvenírt :D

    "azt a 2. Öböl-háborúban (1991.) jól mutatták az irakiak. Volt, hogy egy újságírónak és egy kísérő katonának adta meg magát egy teljes zászlóalj."
    a ruszki pravda jó pár éve megírta az első öbölháború nagy amerikai sikerének titkát.
    ruszki közvetítéssel tárgyalt szaddam meg az amerikaiak. elfogadták, hogy kivonulnak kuwaitból x órán belül, mikor ezt megtették, az amerikaiak lebombázták a hadoszlop elejét és végét az autópályán ahol haladt, aztán pár hullámban lemészárolták a 'maradékot'. iraki katonák élve lövészárokbatemetéséről már ne is beszéljünk...

    ""mig tervezőiroda?" "EADS?" - Mind a kettő roppant módon amerikai cég..."
    ki írta, hogy azok? repülőgéptervezésről volt szó általánosságban.

    "A jelek szerint az Eagle Claw során történtekről nem sok információval rendelkezel."
    kb annyival, ami elérhető róla :)
    estek keltek a birka amerikaiak, és a hiperszuper navigáció, amire korábban hivatkoztál, befuccsolt a homokviharban :D utána már csak hab volt a tortán, hogy a helipter rázuhant a herculesre.

    " És mondjuk Kína ezzel lemondana az exportjának közel feléről. Valószínű. Ahogy az olajállamok is lemondanának az egyik legnagyobb felvevőpiacról, amelynek olajigénye is hozzájárul a magas olajárakhoz. Hirtelen túlkínálat lenne az olajpiacon, és lehet, hogy kissé megzuhannának az árak."

    világháborúban ilyennel senki sem foglalkozik. nincs export, sem olajpiac...
    de nem ezért nem lesz, hanem azért, mert az amerikaiak sem hülyék ennyire.
    a georgetown egyetem egyik friss tanulmánya szerint kínának nagyságrendekkel több atomtöltete van, mint eddig hitték. nem 1-200, hanem 3-5000 legalább :)

    " Miután kínai vadászgépek nemzetközi légtérben megtámadták"
    :DDDD
    nap vicce. azért kértek utána elnézést az amerikaiak a légtér megsértéséért, és a kínai pilóta haláláért. 100km-re voltak hainantól, ami kína kizárólagos gazdasági övezetén belül van.

    "Egyébként a személyzet a leszállás előtt az előírásoknak megfelelően megsemmisítette a teljes EW műszerparkot,"
    ez is majdnem így volt. leöntötték kávéval :) asszem ezt egy mezei TV-rádió műszerész megoldja :)

    "nem kellett volna a nála jóval nagyobb gép légörvényébe repülnie, és annak csapódni. "
    itt is ott voltál? :)
    világjáró egy forma lehetsz :)))
    a másik pilóta szerint (meg más amerikai pilóták szerint is) a formának az volt a szokása, hogy egy papíron megmutatta az email címét az amerikaiaknak, erre az e3-as bedölt, és nekiütközött.
    de az biztos, hogy te megint csak kinyiltatkoztatsz, mert még az amerikai gép feketedoboza is a kínaiaknál van a mai napig is.

    na mind1, rég olvastam ennyi hülyeséget egyszerre egy USAfanboi-tól :) jó volt nézni.

    ha lesz egy kis időd, szólj már a Bill Sweetman-nek az aviation weeknél, hogy nem ért hozzá, és az nem is az rq-170, mert: és sorold fel az érveidet tételesen:)

Új hozzászólás Aktív témák