Aktív témák

  • Dworkyll

    tag

    válasz guest #11 üzenetére

    Ja és amit a supportról mondtál, abból látszik, hogy nagyon ott vagy a témában. Ha Te ugyanis egy mezei user vagy, akkor nem hinném, hogy a gyártót kéne faggatnod, hanem a saját helpdeskedet. Ha viszont a gyártót hívtad, legyen az CPQ vagy HP, és volt garanciád, vagy szervíz-szerződésed, akkor tuti nem a titkárnővel beszéltél, mert az ilyen ügyeket még ott sem ők intézik.

    Akit meg komolyan érdekel az ügy, annak javaslom hogy nézzen át egy két minőségbiztosítási tankönyvet, és miután-tisztába jött a mérhető fogalmakkal, kérdézzen rá az _érintett kompániáknál_, direktben. MTBF, rendelkezésre állás és hasonlók.
    Végül is ha a paksi atomerőműben, a Matáv hálózatirányításában, a new yorki tőzsdén beváltak, akkor ezek a cuccok, (és ezek a szolgáltatások) biztos csak jónak ''látszanak'' :)

    http://ekonyvolvaso.blog.hu

Aktív témák