Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz btprg #278 üzenetére

    Ha már állami szabályozás. Az államnak komoly összeggel támogatnia kellene az Euro4 vagy rosszabb besorolású benzinesek átalakítását. Ez környezetvédelmi szempontból nagyságrendekkel többet hozna a konyhára mint az a jelenlegi gyakorlat, hogy a tehetősebb réteget több millió forinttal megtámogatjuk, hogy egy villanyautóba ülhessen át. 1db villanyautó támogatásból jelenlegi árakat figyelembe véve (jelen pillanatban egy 4 hengeres motorral szerelt autó átalakítása 240-250k) 10 !! db idős környezetszennyezőbb autó átalakítását lehetne teljes egészében finanszírozni. Ha csak a felét állná az állam a másik felét a tulajdonosnak kellene belerakni akkor húszat. A belsőégésű motornál egyebek mellett a NOx a fő mumus ezért lehetetlenítik el a belsőégésű motort.

    "Környezetkímélőbb módon ég, mint a benzin, mivel a NOX nitrogénmonoxid-összetevő a kipufogógázban csak mintegy 20%-a a benzinmotorénak, a szén-dioxid (CO2)-kibocsátása is mintegy 15%-kal alacsonyabb, valamint az elégetlen szénhidrogén is csak mintegy fele a benzinüzemnek. Szénmonoxid-értéke nullának vehető. Emellett az LPG-égéstermékek, kémiailag kedvezőbb összetételük miatt alacsonyabb gépjármű katalizátorhőmérséklet mellett is semlegesíthetők, ezáltal gázmeghajtású motorok a katalizátort kímélik." forrás

    Akarat kéne csupán a döntéshozók részéről meg józan paraszti ész. Szuper, hogy a nagyvárosi dugóban ott araszol a villanyautó ami nem pöfög csak közben ott araszol vele együtt még több száz öreg autó ami igen. Ezeket kéne valahogy tisztábbá tenni mert lecserélni nincs pénze az embereknek. Erre tökéletes megoldás lehetne az lpg.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák