Új hozzászólás Aktív témák

  • stevve

    nagyúr

    válasz bambano #76 üzenetére

    "új ászf-et kell csinálni, a jogi osztálynak el kell fogadnia, majd át kell nyomni az nmhh-n. ki kell hirdetni, értesíteni kell az előfizetőket. ki kell találni, hogy hogyan értesül az előfizető arról, hogy az adott ip működési hiba miatt nem érhető el vagy szándékosan rúgták le a netről. mindezt kezelni kell ügyfélszolgálati/call center szinten. kezelni kell a médiahőbörgést, mint pl. a tied, ahol a pár legnagyobb szájú ügyfél cenzúrát fog üvölteni teli torokból."

    Ezt az ÁSZF, NMHH, engedélyeztetés, stb. dolgot alá tudom írni. Ez mind időben, mind pénzben igen jól kifejezhető - és ráadásul pont ez a része az, amit nem szívesen fizet az állam általában.

    A bevezetés, tesztelés, hardver-szoftver szintén nem kis költség, amire ha pályáznak is, valószínűleg utólag kapnának pénzt. Ez így már nem olyan rózsás és egyáltalán nem csoda, hogy háborognak a szolgáltatók.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák