Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz hohoo #75 üzenetére

    "'Meg tudod akkor mondani hogy mondjuk a t-nél egy kábelnetes ügyfél másik downstream csatornára állítása hány forint?": a kérdésnek az az értelme, hogy? Hint: semmi értelme.

    látom, nagyon nem érted, hogyan működik egy szolgáltató. először is nem soho routereket használ. másodszor azokat a változtatásokat, amikért raplizhat az ügyfél, nem a rendszergazdák döntik el. tehát kell egy döntéshozó, jobb esetben több, mivel a döntéshozó lehet elérhetetlen vagy szabin, meg kell egynél több végrehajtó, akik megcsinálják a változtatást meg kell néhány minőségbiztosító. kell közéjük szervezni kommunikációt.

    ha be kell vezetni az ip alapú filterezést, akkor azt illik előtte tesztelni. konfig template-eket kell gyártani, végig kell zavarni a teljes q&a-n. meg kell mérni, hogy a vas bírni fogja-e, hogy most már filtereznie is kell vagy új vas kell hozzá.

    új ászf-et kell csinálni, a jogi osztálynak el kell fogadnia, majd át kell nyomni az nmhh-n. ki kell hirdetni, értesíteni kell az előfizetőket. ki kell találni, hogy hogyan értesül az előfizető arról, hogy az adott ip működési hiba miatt nem érhető el vagy szándékosan rúgták le a netről. mindezt kezelni kell ügyfélszolgálati/call center szinten. kezelni kell a médiahőbörgést, mint pl. a tied, ahol a pár legnagyobb szájú ügyfél cenzúrát fog üvölteni teli torokból.

    majd az egészet implementálni kell x darab routerben. később karban kell tartani.

    ha ez szerinted mind-mind ingyen van, költségmentesen, akkor te most jöttél a fényeddel a k-pax-ról.

    ugyanez kis szolgáltatónál: rendszerint nincs dedikált rendszergazda. vagy külsős van, vagy valaki faragcsálja a routert szabadidejében. egy t méretű szolgáltatónál még csak-csak meg lehet oldani, hogy normális határidővel lekezeljék a jogvédők igényeit, de egy kis szolgáltatónál ki és milyen határidőt vállal arra, hogy a sérelmezett ip cím tiltólistára kerüljön? pl. a magyarországi ünnepek alatt, amiről az usákok nem tudnak, mennyi idő alatt kell elvégezni a tiltást? meg egyébként is mi a határidő? miért fizessen többet a cég a rendszergazdájának mondván, hogy mostantól napi melója van a routerrel? mi van, ha kiderül, hogy a routere a routolást még bírta procival, a csomagszűrést már nem, még cef-ből sem és hirtelen kéne venni 7-8 misiből legalább egy 7201-et? Vagy mi van akkor, ha egy ilyen igény teljesen felborítja az eddigi architektúráját és újra kell az egészet tervezni?

    a többi probléma nála is probléma.

    pénz pénz pénz. csak az egészen hülyék hiszik, hogy egy ilyen méretű probléma kezelése tisztességesen működő szolgáltatónál annyi, hogy beloginolok a routerbe oszt belevések egy acl-t.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák