- Adobe Lightroom topic
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Crypto Trade
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Programozás topic
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Ubuntu Linux
Új hozzászólás Aktív témák
-
raczger
őstag
Mikor elkezdtem olvasni, én is azthittem magamban, hogy ez miért baj? De így végigolvasva teljesen igazad van, ez is kivándorol keletre, mint minden más, mondhatjuk így is, és valóban rossz dolog lenne, ha a hazai pálya is kikerülne a versenysorozatból. Meg aztán a másik ok szerintem, hogy inkább a régi, lepusztult pályákat kirakják a forma1-ből, hogy a végén túl sok helyen, túl sok verseny lenne, és elég hamar meglenne a világbajnoki cím, bár ezen pontmódosításokkal még változtatni tudnának, de reméljük, hogy minél tovább maradnak a híres és jó pályák (és hogy felújítják a Hungaroringet, hogy minél nagyobb esély maradjon a maradásra).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
85marky
csendes tag
Igen.
A legnagyobb gond, hogy eddig az F1 úgy szerzett vagyont, hogy a rajongók kimentek a futamra (már aki megengedhette magának ), és a bevételből tudtak fejleszteni. Most meg úgy, hogy a rendezésért milliárdos vállalkozók fizetnek, a rajongók száma pedig minimális. Így a hazai rajongókat is megfosztják az élményektől, és egyúttal népszerűtlenítik a sportot.Az nem teljesen igaz, hogy a lepusztultabb pályák kerülnek ki a naptárból. San Marino pl. nem volt rossz állapotban, ahogy emlékszem. A jelenlegiek közül a brazil, a magyar, a kanadai, és a monacói pályák vannak a legrosszabb állapotban, de nem szeretném, ha bármelyik is kikerülne, bár a Hungaroring jelen állapotban semmit nem ér. Legalább egy szélesítés kéne, de a legjobban egy új pálya segítene.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
Mondjuk a Hungaroringgel szembeni ellenérzéseket (mint pálya) nem értem. Nem gyorsa, de technikás, tudni kell rajta vezetni és nem csak az élcsapatok nyerhetnek rajta.
(Lehet hogy utóbbi a baj? )Mutogatni való hater díszpinty
-
85marky
csendes tag
Inkább az a baj, hogy az unalmas verseny elkerüléséhez csodának kell történnie (pl. a 2006-os eső). Minden egyéb körülményben csak egymás mögött autóznak azok, akik jó rajtpozíciót szereztek. Ahogy mondani szokták, olyan mint Monaco, csak házak nélkül. Habár ez sem igaz. Ott van némi izgalom a közeli falak miatt, és bármi történhet a sok SC miatt. A hazai pályára ez sem igaz.
Technikásnak technikás, de nincsenek benne visszafordítók, nagyobb kanyarok, előzési pontok. Így sajnos nem sok élményt szolgáltat.http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
Motion_Blur
félisten
Ehhez nem tudok mit hozzátenni, mindent leírtál. Szívfájdító, ami az F1-ben történik.
Városi pályák, éjszakai versenyek, mindez tőlünk több ezer km-re, ez a jövő (sőt..a jelen..)
Remélem a világ legjobb pályáját, Spa-t nem veszik el tőlünk.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
85marky
csendes tag
válasz Motion_Blur #7 üzenetére
Engem speciel nem zavarnak az utcai versenyek. Óvatosabban kell megszervezni, az igaz, de mindegyikük izgalmasra sikeredik.
Monacóval kapcsolatban ezt nem kell bizonygatni.
Ausztráliával sem, nagy meglepetések történnek itt néha.
Kanadában szintén, most láthattuk
És ugye, mint mondtad, Spa. Szintén utcai (bár csak félig), egyben a leghosszabb pálya a csonkítás után is. Legjobban az eső miatt szeretem.Szerintem ugyanilyen jó lesz Valencia is, Szingapúr meg főleg, az utcai mivolta miatt.
Ezen pályák bármelyike többet ér egy Bahreinnél, vagy egy Malajziánál. De a török pálya sem valami nagy élmény.
[ Szerkesztve ]
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
Motion_Blur
félisten
A szabálymódosítási mizéria is hozzáköthető az új pályákhoz. Egy poros utcai, városi pályán a mechanikai tapadás a legfontosabb, nem sok szerepet kap az aero (jövőre jön vissza a slick gumi + megcsonkítják az autókat rendesen). Bahrain, Sepang, Istanbul Park, Magny Cours, Silverstone, ezek "rendes" versenypályák, ahol tiszta képet kapunk az autók erősorrendjéről és itt lehet kamatoztatni a végletekig csiszolt aero csomagokban rejlő lehetőségeket. Ebben jók vagyunk (mármint a Ferrari), nekem nem kell monacoi, meg kanadai favágás, SC fázisokkal, falazásokkal tarkított verseny. Egyrészt igazságtalan, másrészt nem ez kellene, hogy izgalmassá tegye a sportot.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
85marky
csendes tag
válasz Motion_Blur #9 üzenetére
Szerintem meg pont a változatosság teszi élvezetessé az egészet. Az új pályákkal meg főként az a baj, hogy a Ferrarira van szabva. Változatos pályák kellenek (technikás, gyors, stb), ne legyen olyan szabványos, mint a NASCAR.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz Motion_Blur #9 üzenetére
"Ebben jók vagyunk (mármint a Ferrari), nekem nem kell..."
Azért ez szánalom, mindegy milyen a futam, csak a kedvenc nyerjen... és te vagy az a rajongó, akitől elveszik a sportot? Vegyék b******, neked úgyse való az ilyen. Nézzél drag versenyeket vagy rallyt, vagy valami hasonlót, ott nincs "igazságtalanság".
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
Motion_Blur
félisten
válasz VaniliásRönk #11 üzenetére
Te meg örülj neki, hogy a autósport királykategóriájában 150km/h-s átlagsebességgel szerencsétlenkednek faltól falig a versenyzők..
vegyél vissza a stílusból, nem véletlenül raktam a szmájlit...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
85marky
csendes tag
Csak finoman, ha lehet!
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
Solten
addikt
Bahreinben F1 -> vicc. Bár a sivatagi mivolta miatt érdekesnek mondható...
Saor Alba
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz Motion_Blur #12 üzenetére
Inkább 150-nel szerencsétlenkedjenek, mint vonatozzanak 200 feletti átlagtempóval, előzési lehetőség nélkül, ilyen alapon letudhatnák az egészet az időmérővel. A bukótér hiánya már más kérdés, értelmetlenül teszik kockára a pilóták életét, Monaco-t pl. emiatt egy percig sem sajnálnám.
85marky: A Francia Nagydíjat nem akarják törölni, csak a puszta közepéről akarják áthelyezni normális helyre.
Az egyetlen pálya amit sajnálnék az Spa, de azt nagyon, a számomra legemlékezetesebb futamok mind ahhoz a pályához kötődnek.
A Magyar Nagydíj meg pusztuljon, ha ezzel a Palik is menne a csába, döbbenet hogy az az ember hogy jutott idáig...[ Szerkesztve ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
85marky
csendes tag
válasz VaniliásRönk #15 üzenetére
Tudom én, hogy csak Magny-Cours-t akarják eltávolítani, egyébként újabb utcai pályát akarnak a helyébe. Szóba jött Párizs, sőt, Disneyland is.
Spa-t én is sajnálnám, de azt is sajnáltam, hogy 2006-ban kimaradt, felújítás miatt. Így sokkal unalmasabb lett.
Magát a Hungaroringet talán én sem sajnálnám (a jelen állapotok mellett), de azt igen, hogy Magyarország elvesztené a futamrendezés lehetőségét.
Mosley egyébként azt tervezi, hogy a Németektől elveszi.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
VaniliásRönk
nagyúr
"Mosley egyébként azt tervezi, hogy a Németektől elveszi. "
Nem véletlen, szánalmas hogy így akarták eltávolítani. Nem azt mondom hogy nem érdemelné már meg hogy seggberúgják, de ilyen botránnyal járatni le a sportot...
#19 85marky: Azért az aberrációja nem véletlenül került a nyilvánosság elé, abban pedig sokaknak igaza van, hogy ennek semmi köze a munkájához. Ha el akarják távolítani hajrá, de nyíltan és tisztességesen, ez így értelmetlen mocskolódás volt, látod mi lett az eredmény. (egyébként meg aberrációért a németeknek sem kell a szomszédba mennie...)
[ Szerkesztve ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
85marky
csendes tag
válasz VaniliásRönk #18 üzenetére
Mosley magát járatta le a saját aberrációjával...
A németeknek meg igazuk van, egy ilyen ember nem való az F1 élére. Ezt nem csak a botránya miatt mondom, az addigi intézkedései is csak ártottak a sportnak.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
válasz VaniliásRönk #18 üzenetére
Ok, észrevettem
Szerintem meg van köze, mert akinek ilyen igényei vannak a magánéletében, az alapból nem komplett, és nem tudja ellátni a feladatát. Engem sem érdekel, hogy ki mit csinál a magánéletében, de egy ilyen, nagy felelősséggel járó posztra jobb lenne egy egészséges embert tenni.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
Motion_Blur
félisten
Miért lenne jó, ha az átlag magyar évente egyszer nem csodálhatná meg ezeket a gépeket közelről? Tényleg nem ezeknek az autóknak való ez az aszfaltcsík, de amikor ott vagyok és végig lúdbőrzöm az egészet, akkor ez valahogy nem tud érdekelni..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
VaniliásRönk
nagyúr
válasz Motion_Blur #21 üzenetére
Mondjuk azért, mert 10 millió magyar miatt nem kéne több száz millió embernek végigunatkoznia egy futamot, esetleg.
[ Szerkesztve ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
85marky
csendes tag
válasz Motion_Blur #21 üzenetére
Ezt írtam:
Magát a Hungaroringet talán én sem sajnálnám (a jelen állapotok mellett), de azt igen, hogy Magyarország elvesztené a futamrendezés lehetőségét.
Tehát azzal nem értek egyet, hogy Mo.-n ne legyen futam, de a Hungaroring jelenlegi állapota szerint ez várható.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
válasz VaniliásRönk #22 üzenetére
Nem-nem! Motion_Blur rosszul értelmezte, amit írtam. nagyon is sajnálnám, ha kiesne Magyarország.
Az pedig, hogy ki unatkoz végig, és mit, az relatív. Inkább 10 millió magyar miatt unatkozzanak (ami egyébként nem konstans unalmas futam, láttunk ellenpéldákat bőven), mint pár ázsiai miatt, akik azt se tudják, mi az F1. A Magyar Nagydíj még így is a kevésbé unalmas futamok közé tartozik.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
VaniliásRönk
nagyúr
Azért arra kíváncsi lennék, hogy mire alapozzátok, hogy itthon olyan marha népszerű ez a sport (talán Zsoltikánkra? ), míg szegény ferdeszeműek csak hunyorogank hogy mik ezek a szárnyas izék a riksapályájukon...
Szerk.: Az említett esős futamot leszámítva nekem nem rémlik hogy az utóbbi 10 évben lett volna izgalmas futam. Talán ha nem augusztusban rendeznék mikor 30-35°C van, akkor lehetnének hasonló futamok.
#29 85marky: Ha Európában is csak az adott ország töltené fel a lelátókat, akkor itt is üresek lennének...
Szerk.: Nekem pl. eszembe nem jutna elmulasztani a futamot azért, hogy a tűző napon izzadva belássak 200m-t a pályából, az autók meg csak elzúgnának az orrom előtt. Egyszer poén, elmondhatom voltam Forma 1-es futamon, ilyen meg olyan állat volt, láttam x méter távolságból F1-es autókat, de többször...
[ Szerkesztve ]
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
85marky
csendes tag
Hát, nem tudom. Ez az üzletbe, vagy a politikában lehet, hogy így van, de az autósportban nem kellene.
Amúgy eredetileg a Népliget egy autósportra alkalmas "pálya"? rendeztek is rajta versenyeket, bár nem F1-est.
A Városliget más lenne, a fák, és az oszlopok miatt nam hinném, hogy lenne belőle valami
Mellesleg, ha a monacói aszfaltra is panaszkodnak, akkor mi lenne Budapesten?
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
válasz VaniliásRönk #27 üzenetére
Arra, hogy az európai helyszíneken minden jegy elkel, vannak rajongótáborok, stb. Az új helyszíneken a lelátók félig üresek. Minimum.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
VaniliásRönk
nagyúr
Jut eszembe, az csak az én szememet szúrja, hogy a kiöregedett F1 pilóták csemetéi lassan mind tiszteletüket teszik valamelyik csapatban? Azt ne mondjátok, hogy a vérükben van.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
vagamo
őstag
válasz VaniliásRönk #31 üzenetére
A zsebükben!
Minden nagy utazás, egy kis lépéssel kezdődik... android---->Iphone4S
-
joshua7
veterán
Soha nem tetszettek a magyar versenyek. A 2 évvel ezelőtti az eső miatt érdekes volt, nameg a '97-es futam , de összességében rém unalmasak a veresenyek. A nyomvonal miatt ezt mondjuk nem lep meg.
Semper Fi
-
85marky
csendes tag
válasz VaniliásRönk #31 üzenetére
Jó kérdés. Villeneuve és Hill szvsz jól alakítottak, ők nem zavarnak. Rosberg sem, mivel az egyik kedvencem. Piquet viszont nagyon zavar. Nakajimáról nem tudom, mit mondjak. Az apjától már jobb, Rosbergtől is 1 pontra van. De való igaz, lehetne jobb is. Viszont köztudott, hogy a Toyota juttatta be.
Akire kíváncsi lennék, az Bruno Senna. Ő ugyan nem vérszerinti utód, mivel az anyja Ayrton testvére volt, de a GP2-ben elég jól alakít. Állítólag James Hunt fia is versenyez, és az F1-et vette célbe, plusz MS fia is elkezdett gokartozni
Összesítve nem zavarnak, feltéve, ha tudnak alkotni.
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
85marky
csendes tag
válasz VaniliásRönk #27 üzenetére
(#27) VaniliásRönk
Bocsi, a végét nem olvastam.
Szóval... Magyarországra rengeteg külföldi F1 rajongó jön azon túl, hogy sok a magyar is.
Rengeteg a német, osztrák, horvát, szlován, és mostmár a lengyelek is jönnek dögivelÉs ez így is jó. De ha nem lesz több közeli pálya, hova menjenek? Bahreinbe?
Az alsó bekezdésben amúgy van igazság, szerintem is élvezetesebb tv-n nézni, de a bevétel nem abból jönn. De sokak nem így gondolják. Namármost ha az európaiaknak nem lesz közeli versenyhelyszín, nem tudják ták támogatni az F1 európai létét.
[ Szerkesztve ]
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
borsi
tag
A Hungaroring elég szűk pálya, de szerintem pont hogy nem technikás. Igazándiból eléggé gáz-fék pálya, kivéve a sikán utáni 3 kanyart. Talán ennek is köszönhető, hogy a "modern" korban elég unalmasak a versenyek, elavult a pálya. Hogy lehet elcseszni a féktávot ABS-el? A kigyorsítást kipörgésgátlóval? A régi autók sokkal nehezebben voltak kezelhetők, félre lehetett váltani, volt hibázási lehetőség.
Fejlődik a technika, új pályák kellenek. Hogy nem Európában? Az egész fejlett világban megy a garasoskodás, mi is a közértben a legolcsóbb termékeket keressük, az F1 is a leggazdaságosabb alternatívákat választja. Egyetértek a topic indítóval a pénz és a média uralja a világot, reklámokon keresztül. A technikai sport nem olcsóbefektetés, mindent megtesznek hogy megtérüljön. Ezért természetesen új piacokat is keresnek, ez van. De legalább kitalálták az esti versenyt, hogy nekünk itt Európában ne hajnalban kelljen kelnünkNa vissza a Hringhez, jó lenne magyar futam, de alkalmazkodni kéne az új kihívásokhoz.
Lehet itt jó futam, hisz sokszor borul a papírforma.Hova tűnt Daemon Hill egy Arrows Yamaha-val!! nyerhetett volna, szenzációs volt, de sajnos megadta magát az autó.És örök kedvencem Nigel Mannsel 1989-ben a 12! helyről rajtolva, száraz pályán, kitaposva az akkori szutyok Ferrari lelkét, 1. lett. Tehát lehetett itt előzni kérem, csak ti még akkor nem éltetetek
nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)
-
85marky
csendes tag
Van valóságtartalma annak, amit mondasz, de a kipörgésgátlót pont idén tiltották be, jaz ABS-sel együtt. Rajtautomatika sincs már. Emellett jövőre az aerodinamikát is lecsupaszítják nagyrészt, visszajönnek a slick gumik, betiltják a gumimelegítést.
Amúgy az új pályák pont, hogy ezekhez a modern autókhoz alkalmazkodnak, ezerszer unalmasabb egy Maláj, vagy egy Bahrein GP, mint a legtöbb európai.
Tőlem legyenek új pályák, de ne úgy, hogy ezzel tönkreteszik az európai mivoltát...
[ Szerkesztve ]
http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
borsi
tag
Hát akkor? Lesz itt verseny újra Pont mire mégsem lesz, ha nem hosszabítanak
Figyu ezt a Bernie-t meg a Mosley-t már rég el kellett volna zavarni, már rég menne a kinetikus energia visszanyerés stb. Fejlődni kell a technikának, de nem kell szimulátort csinálni. Sztem ezeknek a fékpontokon is villog egy lámpa, tiszta NFS!
Európa. Hát ez nem fog menni, Ázsiában van most a pénz, nekik lehet eladni mindent, ami nekünk már 10-20éve természetes. Kicsit olyan ez, mintha hűségnyilatkozatod lenne egy szolgáltatóhoz. Az új ügyfeleknek fog nyalni, érted..
Nem baj, nemsokára Terminátor, aztán meg Mad Max, aztán baszhatják a hülye pénzüketnem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)
-
85marky
csendes tag
Mózlit én is rühellem, Bernie egyelőre nem adott rá okot, hogy utáljam
Főleg nem Mad Maxhez képest.Lesz bizony verseny, már most látszanak a változások, a TC nélkül pl. Kubica nagyon belejött.
Én nem azt bánom, hogy van Ázsiában, meg máshol F1, hanem hogy kultikus pályákat tesznek tönkre pár silányért, amelyek pénzes országokban épülnek. Hozzanak felőlem sok ázsiai szponzort, de a versenysorozatnak hagyják meg az európai jelleget!http://hatezaz.blogspot.com & http://pszichokozepkor.blogspot.com
-
-
borsi
tag
Hát jó lenne, de gondolom úgy tudják hozni, hogy cserébe viszik a versenyt.
Amúgy teljesen igazad van, a klasszikus pályák jó lenne ha maradnának. Én is már idesorolom a magyar nagydíjat is.
De! Sajnos a világ nem ilyen egyszerű, nagyon felgyorsult. Mindent áthat a termelékenység és árverseny. Hol vannak a kis házi varrodák, kézzel, minőségi anyagokból összeszerelt hűtőgépek? Mindenki olcsón akar vásárolni a fejlett világban, és közben saját magunkat tesszük tönkre. Nem vesszük meg a minőségi árut 5Ft-al drágábban, mert meg akarjuk spórolni a pénzt pl egy haszontalan reklámozott csodaszarra, csak hogy legyen. Nincs állandóság, már ott tartunk hogy a multik is egyesülnek, egyre nagyobbak, hatékonyabbak lesznek. Spórolnak a munkaerőn, kirúgnak akit lehet, ugyanakkor a vezetői bérek a plafont verdesik. Koncentrálódik a vagyon is, amit egyre nehezebb befektetni. Hm érdekes lesz, mi sül ki ebből.. Sajnos az F1 sem kivétel, túl kell élnie. Egyre többet keresnek a pilóták, egyre többet kell kiadni egy vezető mérnök bérére stb. Kell a pénz, és irányit is rendesen. Egy népszerű pilótának sokmindent elnéznek, mert hatalmas a reklámértéke. Jól írtad, mindent ebben mérnek..És nagyon OFF, személyes példa: A Winterthur nevű svájci biztosítónál dolgoztam, és minden évben megünepeltük, hogy újabb 1 évvel idősebb a biztosító. Végül 138 év állandóság után jött egy 1970-es években alakult cég, és megvette a patinás céget, globál. A világ 100+ országában volt jelen, ma már nyoma sincs. Egy 30éves cég(AXA) megette a 138 évest. Ez a piac, ha nem változol, lemaradsz.
nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)
-
concret_hp
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft
- Eladó: Bontatlan, Új Hp14-ec1002nh 14" FullHD IPS laptop, AMD Ryzen 7-5825U, 16GB, 512SSD
- Jabra Evolve 65 vezetéknélküli Bluetooth mikrofonos fejhallgató + Jabra Link 370
- AMD Ryzen 3 3100 CPU + hűtés
- Apple iPad Air 2 - 128GB - Ezüst - Wi-Fi - iOS 9.3.2 - 23 Töltési ciklus!
- Samsung Galaxy Z Flip 3 5G 8/256GB!