Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • borsi

    tag

    A Hungaroring elég szűk pálya, de szerintem pont hogy nem technikás. Igazándiból eléggé gáz-fék pálya, kivéve a sikán utáni 3 kanyart. Talán ennek is köszönhető, hogy a "modern" korban elég unalmasak a versenyek, elavult a pálya. Hogy lehet elcseszni a féktávot ABS-el? A kigyorsítást kipörgésgátlóval? A régi autók sokkal nehezebben voltak kezelhetők, félre lehetett váltani, volt hibázási lehetőség.
    Fejlődik a technika, új pályák kellenek. Hogy nem Európában? Az egész fejlett világban megy a garasoskodás, mi is a közértben a legolcsóbb termékeket keressük, az F1 is a leggazdaságosabb alternatívákat választja. Egyetértek a topic indítóval a pénz és a média uralja a világot, reklámokon keresztül. A technikai sport nem olcsóbefektetés, mindent megtesznek hogy megtérüljön. Ezért természetesen új piacokat is keresnek, ez van. De legalább kitalálták az esti versenyt, hogy nekünk itt Európában ne hajnalban kelljen kelnünk :K

    Na vissza a Hringhez, jó lenne magyar futam, de alkalmazkodni kéne az új kihívásokhoz.
    Lehet itt jó futam, hisz sokszor borul a papírforma.Hova tűnt Daemon Hill egy Arrows Yamaha-val!! nyerhetett volna, szenzációs volt, de sajnos megadta magát az autó.

    És örök kedvencem Nigel Mannsel 1989-ben a 12! helyről rajtolva, száraz pályán, kitaposva az akkori szutyok Ferrari lelkét, 1. lett. Tehát lehetett itt előzni kérem, csak ti még akkor nem éltetetek :C :R

    Nigel 1989 előzi Sennát az első helyért

    nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)

  • borsi

    tag

    válasz 85marky #41 üzenetére

    Hát akkor? Lesz itt verseny újra :C Pont mire mégsem lesz, ha nem hosszabítanak :U

    Figyu ezt a Bernie-t meg a Mosley-t már rég el kellett volna zavarni, már rég menne a kinetikus energia visszanyerés stb. Fejlődni kell a technikának, de nem kell szimulátort csinálni. Sztem ezeknek a fékpontokon is villog egy lámpa, tiszta NFS!
    Európa. Hát ez nem fog menni, Ázsiában van most a pénz, nekik lehet eladni mindent, ami nekünk már 10-20éve természetes. Kicsit olyan ez, mintha hűségnyilatkozatod lenne egy szolgáltatóhoz. Az új ügyfeleknek fog nyalni, érted.. :W
    Nem baj, nemsokára Terminátor, aztán meg Mad Max, aztán baszhatják a hülye pénzüket :O :W :Y

    nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)

  • borsi

    tag

    válasz 85marky #45 üzenetére

    Hát jó lenne, de gondolom úgy tudják hozni, hogy cserébe viszik a versenyt.

    Amúgy teljesen igazad van, a klasszikus pályák jó lenne ha maradnának. Én is már idesorolom a magyar nagydíjat is. :K

    De! Sajnos a világ nem ilyen egyszerű, nagyon felgyorsult. Mindent áthat a termelékenység és árverseny. Hol vannak a kis házi varrodák, kézzel, minőségi anyagokból összeszerelt hűtőgépek? Mindenki olcsón akar vásárolni a fejlett világban, és közben saját magunkat tesszük tönkre. Nem vesszük meg a minőségi árut 5Ft-al drágábban, mert meg akarjuk spórolni a pénzt pl egy haszontalan reklámozott csodaszarra, csak hogy legyen. Nincs állandóság, már ott tartunk hogy a multik is egyesülnek, egyre nagyobbak, hatékonyabbak lesznek. Spórolnak a munkaerőn, kirúgnak akit lehet, ugyanakkor a vezetői bérek a plafont verdesik. Koncentrálódik a vagyon is, amit egyre nehezebb befektetni. Hm érdekes lesz, mi sül ki ebből.. Sajnos az F1 sem kivétel, túl kell élnie. Egyre többet keresnek a pilóták, egyre többet kell kiadni egy vezető mérnök bérére stb. Kell a pénz, és irányit is rendesen. Egy népszerű pilótának sokmindent elnéznek, mert hatalmas a reklámértéke. Jól írtad, mindent ebben mérnek..És nagyon OFF, személyes példa: A Winterthur nevű svájci biztosítónál dolgoztam, és minden évben megünepeltük, hogy újabb 1 évvel idősebb a biztosító. Végül 138 év állandóság után jött egy 1970-es években alakult cég, és megvette a patinás céget, globál. A világ 100+ országában volt jelen, ma már nyoma sincs. Egy 30éves cég(AXA) megette a 138 évest. Ez a piac, ha nem változol, lemaradsz.

    nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)

  • borsi

    tag

    A nagyobb hengerszám szerintem növeli a károsanyag kibocsájtást-fogyasztást azonos hengerűrtartalom esetén is. Sokkal több alkatrészt kell mozgatni, sokkal nagyobbak a mechanikai veszteségek, és ez igen jelentős mértékű. De ez autóverse :K ny
    Amúgy az is érdekes lenne, ha kapnának 300lity benyát minden futamra, aztán csináljanak amit akarnak. Ha jó tudom a DTM ilyen, vagy legalábbis ilyen volt. V8-as Audik a 2200ccm-es M3-asok ellen :C (80-as évek vége)

    A KERS-el kapcsolatban nekem a következő volt az elképzelésem:
    Egy közös pont lenne, ami szerintem a legfontosabb, az akku. Mindenki fejleszthetné ha akarná, viszont kötelezően hozzáférhetővé kéne tenni mindenkinek, azaz ha valaki szeretne vásárolni, el kell adni neki! Az áron biztos sokat vitatkoznának, de szerintem így tök jól fejlődhetnének az akksik, és senki nem kerülhetne túl nagy előnybe...
    Innentől fogva mindenki csináljon amit akar. Én kvázi arra vártam, hogy engedélyeznek első kerékagy motorokat. Ezek simán lehetnének 50-100LE teljesítményűek. Ha valaki a mai mezőnyben nem tud előzni, simán ellőhetné az 5kör alatt összegyűjtött energiáját egy kanyarkijáratnál. Sokkal előbb és nagyobb intenzitással gyorsíthatna ki! A másik meg vagy csak nézné bután, vagy ő is megnyomná a turbo boost-ot :C Persze ha üres az akksi... :DDD

    [ Szerkesztve ]

    nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)

Új hozzászólás Aktív témák