Új hozzászólás Aktív témák

  • borsi

    tag

    A Hungaroring elég szűk pálya, de szerintem pont hogy nem technikás. Igazándiból eléggé gáz-fék pálya, kivéve a sikán utáni 3 kanyart. Talán ennek is köszönhető, hogy a "modern" korban elég unalmasak a versenyek, elavult a pálya. Hogy lehet elcseszni a féktávot ABS-el? A kigyorsítást kipörgésgátlóval? A régi autók sokkal nehezebben voltak kezelhetők, félre lehetett váltani, volt hibázási lehetőség.
    Fejlődik a technika, új pályák kellenek. Hogy nem Európában? Az egész fejlett világban megy a garasoskodás, mi is a közértben a legolcsóbb termékeket keressük, az F1 is a leggazdaságosabb alternatívákat választja. Egyetértek a topic indítóval a pénz és a média uralja a világot, reklámokon keresztül. A technikai sport nem olcsóbefektetés, mindent megtesznek hogy megtérüljön. Ezért természetesen új piacokat is keresnek, ez van. De legalább kitalálták az esti versenyt, hogy nekünk itt Európában ne hajnalban kelljen kelnünk :K

    Na vissza a Hringhez, jó lenne magyar futam, de alkalmazkodni kéne az új kihívásokhoz.
    Lehet itt jó futam, hisz sokszor borul a papírforma.Hova tűnt Daemon Hill egy Arrows Yamaha-val!! nyerhetett volna, szenzációs volt, de sajnos megadta magát az autó.

    És örök kedvencem Nigel Mannsel 1989-ben a 12! helyről rajtolva, száraz pályán, kitaposva az akkori szutyok Ferrari lelkét, 1. lett. Tehát lehetett itt előzni kérem, csak ti még akkor nem éltetetek :C :R

    Nigel 1989 előzi Sennát az első helyért

    nem kérek pirosat, ha kölcsönösen elégedettek vagyunk a biznisszel elég egy köszönöm! :)

Új hozzászólás Aktív témák