Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #24 üzenetére

    A DLSS2x már majdnem egy éve létezik. Azért nem alkalmazzák, mert ugyanaz a baja, mint a DLSS-nek. Ha rossz a neuronháló, akkor rossz lesz az eredmény is, csak a DLSS legalább javít a tempón, míg a DLSS2x nem, így megfelelő neuronháló nélkül nem csak ronda, hanem lassú is. Nehéz vele mit kezdeni amúgy. Az egyik fejlesztő szerint a DLSS problémája az overengineering. Egy roppant egyszerű problémát akarnak elképesztően bonyolult módszerrel kezelni, és ennek ritkán van jó vége.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • hajbel

    addikt

    válasz b. #24 üzenetére

    A teszt célja az volt, hogy bemutassa, egy tetszőleges kép filter is többet ér, mint a DLSS. Alapjában véve ugye a DLSS-nek evidens, hogy semmi haszna, mivel hasonlóan, néz ki, mint egy mezei 1800p TAA kép, csak anomáliákkal, és ugyanannyi erőforrást is zabál. Ugyanazon a felbontáson (leskálázva) radeon image sharpeninggel megtámogatott kép messze jobban néz ki, mint a DLSS. Ez is logikus, mivel van egy filter az ugyanúgy kinéző képek egyikén. 800x400-as képekből nem nagyon lehet messzemenő következtetéseket levonni. Mindenesetre várom a tesztedet. :R Próbáltam én is a ReShade portot vegán a CAS-t, de volt, ahol nem ment és minden játékra külön-külön be kellett állítani. Pl. a Metron nagyon jól működött és jól jött, hogy lehet állítani az intenzitás csúszkát, viszont szerintem több erőforrást zabált, mint navi kártyán, habár így is elenyésző tartományban van az erőforrásigénye.

    Szerk.: A szóban forgó videók: RIS vs DLSS
    Í RIS vs ReShade

    [ Szerkesztve ]

    "I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia

  • hajbel

    addikt

    válasz b. #28 üzenetére

    Tudom, hogy mi a RIS a CAS és a DLSS, de a videó is elmagyarázza az előző kettőt, több videó és cikk foglalkozik a DLSS gyakorlati teljesíményével, ami valószínűleg elkerülte a figyelmed. [link] Gyakorlatilag ugyanolyan vagy rosszabb a DLSS képminősége 4K-ban, mint a natív 1800p és pontosan ugyanannyi erőforrást is zabál, a képen kevesebb részlet mellett. Felhasználói szempontból teljeesen mindegy, hogy 1800p filterrel, natív 1800p, vagy 4K DLSS van használva, mert ugyannyi fps-t zabál mindhárom, viszont ezek közül a DLSS néz ki a legrosszabbul. Metroban igen, döntetlen az állás, mivel az egyetlen játék, ahol használható szinten van jelenleg a DLSS. A RIS-es 1800p körülire leskálázott 4K képminőség viszont minden más játékban jobban néz ki, mint a 4K DLSS, az fps pedig ugyanannyi. Mondjuk egy dologra kíváncsi lennék, hogy 4K DLSS+CAS hogy nézhet ki, ezt még senki sem tesztelte eddig. Vajon segít-e a DLSS olajfestmény effektusán, gyanítom, hogy nem, de azért megnézném.

    "I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia

  • sb

    veterán

    válasz b. #28 üzenetére

    Annyi összefüggés azért van, hogy a kisebb felbontással készült kép azonos méreten (upscaling) nyilván kevésbé éles (is).

Új hozzászólás Aktív témák