Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz hajbel #27 üzenetére

    "A teszt célja az volt, hogy bemutassa, egy tetszőleges kép filter is többet ér, mint a DLSS."

    Pont erről beszélek, hogy ez egy hülyeség.

    Attól, hogy sharpening egy nagyon hasznos és remek dolog a DLSS mellé nem a Fidelity Sharpeninget kell hasonlítani, hanem a Fidelity upscalingot. megnézném itt is a cikkben lévő játékban hogy néz ki az upscaling TAA nélkül. A videó nem ezt teszi....egy képjavító eljárást hasonlít egy teljesítményjavító eljárással.
    Meg kellene érteni, hogy a két eljárás teljesen más.
    A Sharpening nem nyúl hozzá a felbontáshoz hanem natív felbontásra húz egy élesítő szűrőt ezért nem növel teljesítményt és FPS-t. míg a DLSS 75 % ra leskáláz és onnan próbálja elérni a natív felbontást képminőségben.. Az egyik egy képminőség javító eljárás felbontásskálázás nélkül ,a DLSS pedig egy teljesítmény növelő eljárás 25-50 % FPS nyerhető vele minőségromlással. Ezt a minőségromlást próbálja csökkenteni, mivel a kimeneti kép továbbra is natív marad...Nézd meg innen [link] a videót és állítsd meg egy pontnál ahol 0.7 Shader scale van+ sharpeneddel van tesztelve ott jól látszik, ha a felbontáscsökkentés is van mellette, már a DLSS sel van kb egy szinten főleg a háttérben lévő kövek, sin , növényzet. míg DLSS-t továbbra is avezetékek és vákony vonalak teszik viccessé.
    Mindkét eljárásnak megvan a jogosultsága ,de teljesen más a céljuk és a végeredményük képminőség vagy teljesítmény / FPS terén...

    A második videó már érdekesebb, ide kellene majd az Nvidiának a DLSS2x eljárása..

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák