Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FoxiestFox #10 üzenetére
A standard path olyat, ami támogatja a compute shadert. A vendor specific compatibility path olyat, ami támogatja az AGS-t míg a vendor specific performance path olyat, ami támogatja az AGS-t és a rapid packed mathot. Mindegyik path ugyanazt az eredményt adja, csak más teljesítményigény mellett számolják ki.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz SunMount3r #12 üzenetére
Erre való az élesítő filtere a FidelityFX-nek.
(#5) snecy20: Teljesítményt nyersz vele, valakinek kell.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DLSS2x már majdnem egy éve létezik. Azért nem alkalmazzák, mert ugyanaz a baja, mint a DLSS-nek. Ha rossz a neuronháló, akkor rossz lesz az eredmény is, csak a DLSS legalább javít a tempón, míg a DLSS2x nem, így megfelelő neuronháló nélkül nem csak ronda, hanem lassú is. Nehéz vele mit kezdeni amúgy. Az egyik fejlesztő szerint a DLSS problémája az overengineering. Egy roppant egyszerű problémát akarnak elképesztően bonyolult módszerrel kezelni, és ennek ritkán van jó vége.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- GAINWARD RTX 3070 8GB GDDR6 PHOENIX Eladó! 125.000.-
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- MANLI GeForce GTX 1660 Gallardo
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!