Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #25 üzenetére

    DLSS2x hiába létezik elméleti síkon, ha nem működik még semmiben.Vulkanban( Wolf) állítólag aktiválni fogják .
    FidelityFX F1 ben Contrast Adaptive Sharpening és a Luma Preserve Mapping ami mindkettő nyílt forráskódú dolog, aktiválható Nvidia kártyákon is ha a fejlesztő akarja.
    Upscaling is ronda Fidelityben, teljesen mindegy honnan jutnak el a végeredményig, egyszerűen a felskálázás játékokban nem tud úgy működni , mint mondjuk Filmeknél....Szerintem kikapcsolandó mindkét megoldás( DLSS/ FX upscaling) mert nagyon észrevehető a minőség romlása.
    Most csinálok egy tesztet majd blogoutra, itt van egy radeon 5700 nálam és egy RTx 2060 is.DLSS előnyére azt lehet írni, hogy valóban gyors mozgásnál nem láthatóan rakja össze a felskálázott képet, míg upscaling esetében ez észrevehető, főleg gyors mozgásnál zavaró tud lenni, a háttérben néha nagyon erős az elmosódás aztán magára talál, tehát lassabb a dolog működése, de a vékony élek és vonalak szebbek , árnyékoknál kevesebb az anomália.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

  • Cyberboy42

    senior tag

    válasz Abu85 #25 üzenetére

    Szerintem is, a DLSS inkább csak egy amolyan nvidia féle kérkedés, hogy tessék, mi ilyet is tudunk ,meg ezt ám a neuronháló számolta és ezért nem akármi, ha neked is kell fizess és kaphatsz!

    ...A teknős ezután pszichoanalitikusként kezeli az identitászavaros krokodilt...

Új hozzászólás Aktív témák