Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Az általad említett teszt több sebből vérzett, a leglényegesebb, hogy a Sharpeninget hasonlította a DLSS hez, mikor két különböző eljárásról van szó.
Fidelity FX upscalingot lehet és kell hasonlítani a DLSS hez nem a fidelity FX sharpeninget.Utóbbi egy élesítő filter amire van hasonló open megoldás nvidára is( reshade) de jön rá egy megoldás nvidiától is ami úgy működik mint a sharpening, DLSS2x lesz a neve.
Az upscaling működik hasonló elven és hasonló célból, mint a DLSS.( teljesítmény nyerés)
Szerintem upscaling sok esetben rondább F1 ben is mint a DLSS. kerítésben jót tesz a TAA+ upscailng elmosódása, míg másban (pl: aszfalt) jobb a zöld megoldás.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
"A teszt célja az volt, hogy bemutassa, egy tetszőleges kép filter is többet ér, mint a DLSS."
Pont erről beszélek, hogy ez egy hülyeség.
Attól, hogy sharpening egy nagyon hasznos és remek dolog a DLSS mellé nem a Fidelity Sharpeninget kell hasonlítani, hanem a Fidelity upscalingot. megnézném itt is a cikkben lévő játékban hogy néz ki az upscaling TAA nélkül. A videó nem ezt teszi....egy képjavító eljárást hasonlít egy teljesítményjavító eljárással.
Meg kellene érteni, hogy a két eljárás teljesen más.
A Sharpening nem nyúl hozzá a felbontáshoz hanem natív felbontásra húz egy élesítő szűrőt ezért nem növel teljesítményt és FPS-t. míg a DLSS 75 % ra leskáláz és onnan próbálja elérni a natív felbontást képminőségben.. Az egyik egy képminőség javító eljárás felbontásskálázás nélkül ,a DLSS pedig egy teljesítmény növelő eljárás 25-50 % FPS nyerhető vele minőségromlással. Ezt a minőségromlást próbálja csökkenteni, mivel a kimeneti kép továbbra is natív marad...Nézd meg innen [link] a videót és állítsd meg egy pontnál ahol 0.7 Shader scale van+ sharpeneddel van tesztelve ott jól látszik, ha a felbontáscsökkentés is van mellette, már a DLSS sel van kb egy szinten főleg a háttérben lévő kövek, sin , növényzet. míg DLSS-t továbbra is avezetékek és vákony vonalak teszik viccessé.
Mindkét eljárásnak megvan a jogosultsága ,de teljesen más a céljuk és a végeredményük képminőség vagy teljesítmény / FPS terén...A második videó már érdekesebb, ide kellene majd az Nvidiának a DLSS2x eljárása..
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
- Toyota topik
- Autós topik
- Synology NAS
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Politika
- Aliexpress tapasztalatok
- Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan RADEON RX 6600 8GB / RX 6700 XT 12GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- Zotac Trinity RTX 3080 OC videokártya /Doboz/Friss Mx6 paszta/Beszámítás/
- BESZÁMÍTÁS! Bontatlan Sapphire PURE RX 7800 XT 16GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AORUS MASTER / ROG STRIX WHITE RTX 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- Palit Geforce RTX 3060 12GB /CSAVARMATRICA/GYÁRI ÁLLAPOT/BESZÁMÍTÁS/
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest