- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Linux kezdőknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Windows 11
- ASUS routerek
- Videó stream letöltése
- Hálózati / IP kamera
Új hozzászólás Aktív témák
-
TomMusic
őstag
válasz enginev3.0 #34 üzenetére
És mi értelme volt ugyan ezt a reklámot hónapokig látni?
Sokan nem értik szerintem a reklámok működését. A cél (részben) az, hogy amikor a boltban vagy és fogod a bevásárlókosarat, és mondjuk választol A és B termék között, akkor azt fogod választani, amelyikhez tudsz fűzni valamit. És itt jön képbe a reklám. Ugyanis tegyük fel, hogy B terméket már láttad valamilyen médiumban (youtube, plakát, TV... bármi), A terméket pedig nem. Gyakorlatilag tökmidegy, miről szólt a reklám, az agyunk B terméket már tudja valahova rakni, emlékszik rá, ez biztonságosabb választásnak tűnik. Így a B terméket fogod választani.
De ez csak egy a sok hatásmechanizmus közül. Egy másik pl. az, hogy leírtad ezt: "viber". Ezzel már Te is reklámoztad, és így vissza is tudunk kanyarodni a fent írtakhoz.
Aztán az, hogy a reklámnak még értelme is legyen, netán "tudatalatti" utalások, az már hab a tortán. A lényeg, hogy mikor ott állsz a polcnál, akkor azt válaszd, amit "ismersz", hiszen valahol már láttad. Vagy ha mindkettőt ismered, akkor azt válaszd, amit többször láttál.
Egyszerű ez, mint a faék.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest