Új hozzászólás Aktív témák
-
hajbel
addikt
válasz paprobert #32 üzenetére
4K-ban milyen processzorlimit volt?
(#33) GeryFlash: Az idei navi lesz a ps5-ben, ahogy mindig is a gpu-t fejlesztették először, majd azt integrálták a chipsetbe később. Eddig ez mindig így volt. A pletykák és a devkit is erre utal. Hogy küldhetnének devkitet valamiből ha az valami rejtélyes csoda módon majd +60%-os teljesítményt fog elérni valamikor a jövőben? Mennyi idő lenne még azt pont chipsetbe integrálni és legyártani?
[ Szerkesztve ]
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
Shing
őstag
válasz paprobert #32 üzenetére
"A PC-n olyan pokoljárás lesz CPU limit szempontjából, hogy a jó isten se lesz képes futtatni az új címeket az új paradigma szerint felépített motorok miatt."
Haha. Nem tudom, hogy mit fognak azok a PC-sek mondani akik szerint most magas a gépigény. Jelenleg egy másod generációs i5-i7 proci (konzolok előtt jelentek meg) kiszolgálnak tökéletesen. Következő generációban úgy lehet majd procit frissítgetni ahogy most GPU-t.
A 144Hz is csak azért lett trendi mert low grafikán, alacsony proci igények mellett simán elérhető lett. Viszont 16 Zen2-es szálra optimalizált konzol játéknál... hát sok szerencsét az eléréséhez.[ Szerkesztve ]
-
GeryFlash
veterán
válasz paprobert #32 üzenetére
Ez sem így van, a konzolra most bejövő CPU többlet el fog menni a 60FPS-re, semmi féle krízis nem lesz desktop cpu oldalon, nyílván kelleni fog a 8 mag szóval aki mostanában vagy jövőben 4-6 magos intelt vagy amdt vesz az ráfaragott, de ennyi.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
bear_
aktív tag
válasz paprobert #32 üzenetére
Már egy párszor le lett írva, hogy a konzolokban a CPU-t fizikai és AI számításokra és feladatütemezésre használják, ellentétben a pcvel, ahol directx kódot is fordít, ami elviszi a számítási teljesítmény nagy részét. Mivel a konzolokon közvetlen elérés van a kód és a GPU között, ezért nem is kell bele erős CPU. Ezért kerültek azok a harmatgyenge CPU magok a jelenlegi konzolokba.
[ Szerkesztve ]