- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Windows 11
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Vivaldi (böngésző)
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Hálózati / IP kamera
- Spotify
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
Új hozzászólás Aktív témák
-
balaaazs
senior tag
Szerintem ebben a helyzetben az egyén a felelős... főleg a mostani jogi környezetben, de én azon a véleményen vagyok, hogy amúgy is.
Az egyén hozza meg a döntést, hogy beül egy autóba és megbízik a robotban, hogy vezessen. Az autó nem indulna el magától, azért indul el, mert beülök és elindítom, majd saját felelős döntés alapján átadom a kormányt. Egy szoftverben mindig lesznek bugok meg fagyások, irreális elképzelés hogy átadjuk a felelősséget (szvsz)
Nem is vagyok oda a teljes önvezetésért, de a különböző támogató rendszereket (sávtartás, adaptív tempomat stb) nagyon üdvözlöm. Elképesztő különbség 5-600km-t ezekkel végigpályázni, mint ezek nélkül
¯\_(ツ)_/¯
-
félisten
A jogi háttér hiányosságaira hivatkozni erős csúsztatás. Nem kell hozzá semmi különös újdonságot feltalálni, a jelenlegi jogintézmények (legalábbis a kontinentális európai jogban) megfelelő alapokat nyújtanak.
Problémát jelent szerintem az a jogvédői hozzáállás, hogy csak a tökéletest akarják elfogadni, tehát hirtelen megoldást követelnek egy sor olyan problémára is, amelyek az emberi vezetőkkel is bőven fennállnak.
Mondom ezt úgy, hogy közlekedési jogász vagyok és elég sok valós balesetet elemeztem kifejezetten ilyen szempontból.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- Apple notebookok
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Hardcore café
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Politika
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- További aktív témák...