Új hozzászólás Aktív témák

  • geri|

    aktív tag

    Az egész update téma a helyes termék-pozícionálást segíti a piacon.
    Réges rég nem nem a fogyasztói igények kielégítéséről szól a mai telekommunikációs ipar.Egy frissítés, nem a user-ek megelégedését hivatott szolgálni, hanem a következő termék megjelenéséhez készíti elő a terepet.
    Erre a honlapra álltalában okos emberek post-olnak, de azt nem gondoltam volna, hogy még mindig a hitben éltek, hogy a marketingkoncepció azoknak szól akik már fogyasztók (múlt időben). MINDIG az leendő vásárló a célközönség, akik már kifizették a termék árát, az kikerül a fókuszált rétegből. Azok akik már rendelkeznek az általuk gyártott termékkel, azoknak egészen más kommunikációs csatornán juttatják el a vásárlásösztönzési üzeneteiket, költséghatékonyabb módon-pont ilyen update-ekkel
    Már rég nem a fejlesztők által diktált iramban kerülnek hozzánk a firmware-k hanem kidolgozott forgatókönyv szerint.
    Imádom a HTC-t, mert szerintem nagyon tuti dolgaik vannak, de azt ugye ti sem gondoljátok, hogy akkora profitot realizáló vállalat, mint a Mac, ne tudna 231MP-es optikákat belegyűrni a mobiltelefon-termékpalettájuk egyetlen résztvevőjébe? Vagy pipálná le a HTC-s telefonokat?
    Érdekükben áll? Az eladási adatok alapján nem igazán :)
    Érdekükben áll eldurrogatni az összes triviális alkalmazást és egy nagy service packban eljuttatni pl az én megvásárolt Ájfonomba? Nem hiszem. És őszintén szólva azt sem, hogy az Apple fejlesztői nem lennének legalább olyan jók mint pl a HTC fejlesztői. Kicsit több pénz jut K+F-re Steve-éknél, mint a HTC-nél...
    Az egyik legfontosabb kérdés, amit az egyetemen belémvertek:
    Mi jobb az elégedett fogyasztónál? A visszatérő ÉS elégedett fogyasztó.
    Ha én megvettem a telefonomat, és az közel tökéletes, akkor nagyon sok ideig nem költök telefonra. [HTC forgatókönyv]
    Ha én megvettem a telefonomat, és az kielégíti az igényeimet /viszonylag/, viszont ígéretet kapok az esetleges hibák (SZÁNDÉKOSAN BENNE HAGYOTT) javítására, akkor megnyugszom, használom, és amire kijön a következő telefon, nagyjából megelégszem a jelenlegivel.De ott a lehetőség, hogy az újabbat megvegyem. [Apple forgatókönyv]

    A 3.0-ás frissítésnél mindenki majd elélvezett, holott csak olyan dolgokat kaptunk meg, amiket, már a legelső iPhone generációban is tudtak volna frissíteni, de minek? Megveszed az újat, befizeted a frissítés költségét.
    Minden frissítésnek megvan a maga tervezett időpontja, helye, hogy a fogyasztói igények kielégítése szakaszosan, ne pedig egyszerre történjen meg, mert ha eldurrogtatják az összes puskaport, akkor mit hoznak majd ki a következőre. Elsőre meg kell elégednünk azzal amit kaptunk (érintőképernyős telefonok 'úttörője'), aztán majd meglátjuk.
    Az Apple filozófiája, az vásárló/fogyasztó a vállalathoz kötése, hiszen máshogy nem is boldogulhatunk (kell az MMS, kell a copy/paste, kell a macbook air-be a külső meghajtó, kellenek a microsoft kompatibilis szoftverek, és még sorolhatnám).

    És ha ezzel a litániával tisztában vagyunk, akkor miért is hagyjuk hogy az orrunknál fogva vezessenek?
    [P][/P]A fogyasztók jelentős 60-70 % a marketingosztály által kialakított képnek megfelelően a jelenlegi alapvető trend egyik összetevőjeként értelmezik hogy almájuk legyen. Tök mindegy hogy milyen, csak lássák a fehér fejhallgatód, vagy világítson a logó a notidon miközben böngészel az egyetem parkjában, vagy a Subwayben. Tehát a bepalizottak nagy hányada hagyja magát, valamint amint egy újabb típus piacra dobása esetén már cseréli is a készülékét.
    [P][/P]További töredék százalék TI IT-sok vagytok. Nektek muszáj a Mac gépek nyújtotta multimédiás képességek használata- a munkátok része, mert ti nem mutogatjátok a termékeket, hanem használjátok.
    [P][/P]A maradék kis rész a hozzám hasonló arcokból kerül ki. Én tudom mik az igényeim, és azok kielégítésre az apple termékei a legmegfelelőbbek. Nekem nem gond, hogy nem tudok ilyen meg olyan alkalmazást rátölteni, stb. És nekem az sem gond továbbá, ha kijön egy újabb kiadás, mert nekem ami van, megfelel. Az én fogyasztói csoportom tokban tartja a telefont, és nem használja a gyári fülest, csak azért hogy lássák mim van, hanem olyat használok ami a legoptimálisabb hangzást biztosítja. És az nem fehér madzagos.
    Nekem van egy iPodom is, amit csak a kocsiban használok. Még csak nem is színes, és már lassan 7 éves, de tökéletesen működik. Nem cserélem újra...minek :N

    [ Szerkesztve ]

    LiveStrong

Új hozzászólás Aktív témák