Új hozzászólás Aktív témák

  • dugo_

    veterán

    válasz vtechun #1250 üzenetére

    a Bosch talán távolról is le tudja tiltani a motort

    Az akkumulátort lehet csak véglegesen deaktiválni, amennyiben a kerékpáron szoftveres módosítás, illegál disznóság történt. Ehhez viszont a bringának fizikailag csatlakoztatva kell lennie a Bosch Diagnostic Tool-hoz, hogy megtörténhessen a tiltás.

    Meg ugye ez a Fiido 150, nagyon max 200 ezer Ft.

    Ne legyen így, de szerintem ekkora méretű és értékű csomagnál nem lehet megúszni a vámolást és a 27% áfát.

    Nem pedig 4x annyi.

    A bekerülési költség eltérése vitathatatlan, ugyanakkor érdemes figyelembe venni a szervizhátteret, általános hozzáértést, pótalkatrészek elérhetőségét. (Ha akarod, beleveheted, hogy a Bosch motorokat részben itthon fejlesztik, teljes egészében itthon gyártják).

    az akksija mehet tönkre ezeknek, azt meg lehet venni hozzá olcsón,

    Én nem láttam külön akkut az értékesítési csatornákon, az viszont fix infó, hogy egy elektromos kerékpár legdrágább alkatrésze az akku, a motort is simán leveri költségben.

    vagy persze a cellákat az ember - ha érdekli a téma - magának kicseréli.

    Nagyon csodálkoznék, ha random vásárló rendelkezne ezekkel a szakmai skillekkel, műszerekkel, egyéb eszközökkel. A valóságban egy li-ion akkupakk gyártatása/cellacseréje szakértő cégnél bruttó 80-150ezer forintba kerül.

    viszont szerintem munkába járni - ennyiért - bőven megfelelő.

    Amíg nem ütközöl nagyobb problémába, szerintem is tök jónak tűnik a feladatra. Nem eltántorítani akarlak, lehetsz nyugodtan ennek a márkának a hazai úttörője, de azért előtte olvasd el a kritikusabb Gearbestes értékeléseket is.

Új hozzászólás Aktív témák