- Microsoft Outlook topic
- Bittorrent topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- SketchUp
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz hroberto #2382 üzenetére
Az, hogy elforog a hátsó kerék és emeli az elejét a bringa, egy összetett dolog, sok tényezős. Múlik a kerékpár geometrián, mennyire hosszú a váz, illetve a láncvilla. Hány fokos a dőlése a nyeregvázcsőnek, illetve a fejcsőnek. Rengeteget fejlődtek a geometriák az elmúlt években, teljesen más egy mai modern E-MTB mint egy 5-6 évvel ez előtti vagy régebbi, nem csak a motorok fejlődtek. Számít az is, hogy mennyire technikás a kerékpáros, mennyire ügyesen kezeli a kerékpárt a meredek terepen. Illetve az sem mindegy, hogy milyen széles külső van a bringában. Egy plusz-os kerék 2,6-2,8-as szélességgel, megfelelően agresszív mintával, azért más kávéház mint egy átlag 2,2 szélesség. 120Nm körüli nyomatéknak már szerintem sincs sok értelme egy kerékpáron, ráadásul itt a súly is nagyon elszáll, de egy olyan 70-90Nm egyáltalán nem felesleges, nagyjából ez az a szint ami a pont tökéletes egy E-MTB-hoz. Persze nincs mindig szükség erre a nyomatékra, az igaz, de előfordulhat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest