Új hozzászólás Aktív témák
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz tordaitibi #47 üzenetére
Ez a történetet még olvasni is szörnyű volt...
-
tomazin
veterán
válasz tordaitibi #47 üzenetére
Sajnos jol latszott az alzas kuponozasnal is,h az emberek nagy resze alapveto matematikai muveletkre keptelen. Igy nincs ebben semmi meglepo.
-
Zé.
tag
válasz tordaitibi #47 üzenetére
,, A reklámok ereje hihetetlen."
Az is szomorú, hogy ez fordítva is igaz. Konkrétan az LG mobilokra gondolok.
Régebben volt egy pár melléfogásuk, --- de a többi gyártónál is előfordult.
Nem reklámozták a későbbi, kiváló termékeiket, ezért nem is tudtak róla a vásárlók.
Ha a cégcsoporton belül nem finanszírozták volna a mobil szegmenst, már
rég megszűnt volna, mint a HTC. Az emberek többségének az olcsó / rosszabb kell.
Az egyik volt kollégám elment biztosítási üzletkötőnek. Nagy rábeszélő képessége van, és simán megél belőle. Én már alig nézek TV-műsort, ---
de a reklámok ereje valóban hihetetlen!... -
akaido
addikt
válasz tordaitibi #47 üzenetére
Pannon reality 2019...
Hofi anno:
-Mi kell befőtthöz?
(nézők közül): - Szalicil!
-Hofi: - Te is igazi magyar vagy: nincs semmid de az ne romoljon el...mert ugye gyümölcs az nem kell hozzá?Így már érthető valamennyire, hogy miért is volt szinte rögtön netadó tüntetés.
Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.