Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz ddekany #90 üzenetére

    Persze, ez jól hangzik, csak sajnos nem igaz :(
    Egységsugaú lyúzerekről beszélünk, aki örül, ha elindít egy explorert.
    Ez a user nem fog magának új oprendszert telepíteni, mert azt se tudja mi az.

    Ezt sajnos meg kell érteni, hogy a legtöbb user-nek a számítógép egy eszköz, úgymond szerszám. Se több, se kevesebb. Olyan ez, hogy a szabó se örülne neki, ha valaki azt mondaná, hogy holnaptól márpedig másfajta ollót kell használnod, mert az olcsóbb. Hiába tudja ugyanazt, kikészülne tőle. A párhuzam nem tökéletes, de szemléltetére szerintem elég :)

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • zeg

    senior tag

    válasz ddekany #100 üzenetére

    Valószínű nem fogalmaztam pontosan, az hogy emberek nem tesznek be vagy nem tettek be semmit a közösbe, természetesen nem a 'mindenkire' értendő, inkább egy jelentős hányadra
    Azonban az emberek keveset fizetnek be, különben nem kellene a rendszeres "költségvetéskiigazítással" bohócot csinálni magunkból. Elegendő ha az ember olvasgat a dolgozók/eltartottak arányáról, ha nem lenne korrupció és feketegazdaság, akkor sem lenne valami fényes a helyzet.
    Hogy ki mennyit lop vagy lopott, az megint más kérdés, nekem tiszta a lekiismeretem.
    A következő parlamenti választáskor lesz mód a véleménnyílvánításra.
    Mod: '....államilag finanszírozott vagy szociális alapon a hallgatók számára' a mondat végéről lemaradt az INGYEN.

    [ Szerkesztve ]

    3dfx cuccokat keresek megvételre

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    válasz ddekany #116 üzenetére

    Én ugyan Linuxot leginkább csak konzolon át látok (szerverek), de mintha az összes elterjedtebb Desktop Environmentnek intéző-szerű fájlkezelője lenne, nem NC szerű.