Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    titán

    válasz nagysz #182223 üzenetére

    Azt javaslom hogy figyeld itt a mozgását, ha ez alábbi jelenik meg hogy A vámkezeléshez szükséges dokumentumok bekérése (ügyfélre vár) kapnod kell sms-t vagy e-mailt annak időpontjában (max 10 perc késéssel) amelyben benne van a küldemény azonosító és egy kód.
    Ha nem jön értesítő elektronikus csatornán akkor ajánlott levélben kérik be, az több nap mire megkapod, nem érdemes megvárni, viszont az dokumentumok feltöltéséhez kell a kód, azt telefonon kell elkérned
    Vámkezelési kérdésekkel kapcsolatos hívás: Magyar Posta ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 08:00-16:00 között a 06-1-421-7235 telefonszámon 3-as vagy 4-es gomb.

    A vámolási oldalukon ezt a részt kell választanod:

    Itt le kell töltened ez Import vámkezelési megbízás magánszemély részére és kitölteni, kinyomtatni, aláírni és kép vagy szkennelés.
    A felületen meg kell adnod az adatokat.
    Csatolnod kell az alábbiakat a megbízás mellé:
    Rendelt küldemény esetén csatolandó a Posta szerint:
    • Rendelés-visszaigazolás, mely tartalmazza a rendelt termék megnevezését és értékét.
    • Amennyiben utóbbiakat a rendelés visszaigazolás nem tartalmazza, ezen felül kérjük, csatoljon számlát vagy fizetést visszaigazoló dokumentumot is.
    Az AliExpress-es vásárlás számlája, az Orders listában az adott vásárlás Order Details-ra kattintás után megjelenő oldal képe, úgy hogy látszódjon a szállítási költség ezért a Subtotal melletti V-re legyen rákattintva és olyan minőségben hogy olvasható legyen, a bankkártyás fizetés tranzakciója vagy a PayPal fizetési igazolás, ezek lehetnek képek vagy pdf-ek.
    Ez a vámeljárás 4000 Ft díjas (nincs online kedvezmény) az áfán felül, ha tudnak elektronikusan küldeni dolgokat akkor lehet online is fizetni, akkor mindent fizetsz bankkártyával, ha nem tudnak akkor majd viszi a postás és akkor neki fizetsz készpénzben

Új hozzászólás Aktív témák