Új hozzászólás Aktív témák

  • citkar

    addikt

    válasz Zola007 #135506 üzenetére

    Igen sajnos az ilyen visszaélőkkel nehéz mit kezdeni. Nyilván ha sok a refund a rendszer büntetheti (kizárhatja), de regel újat. Aztán ha így is sok a gond, kizárják azt a régiót és szívnak a becsületesek, de ez más kérdés, mint az, hogy két hónap alatt nem érkezik meg a csomag.

    Nem tudom másnak milyen az aránya, nekem végül is nem vészes, nagyságrendileg 20-30 rendelésre jutott egy ami nem jött meg. Úgy is ideért pl az USB-s hosszabbítóm/elosztóm, hogy több, mint 10 napig várakozott Ferihegyen.

    (#135514) Nikaré :

    Ahogy írtad, Kínából ideér kb két hét alatt, majd ha hazánkba megérkezett, még két hét míg megkapja a vásárló. Ez egész jól megközelíti a gyakorlatot. Nos, ha nem így alakul, akkor persze több helyen lehet a gond, mint például mikor sokszor a vásárlás után hetekkel adják fel a csomagot. Nyilván lehet más gond is, hallani fél év után megérkező csomagokról, de az ilyeneket, mint írtam (szerintem) le kell nyelnie az eladónak, ez a költség be van építve a vásárlási árba, a 60 nap tűréshatár véleményem szerint korrekt és mivel általában megkapja a vevő időben ezeket a filléres cuccokat, azt a kis százalékát ne legyen gond leírnia veszteségnek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák