Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54072192

    törölt tag

    válasz mike1334 #24 üzenetére

    Sokszor végigjátszottam már a Souls játékokat, szóval nem okoz gondot a nehézség, de így is egyetértek veled. Simán lehetne könnyebb fokozat bennük, hogy többen is végig tudják játszani, akiknek nincs türelme egy ilyen játékmenethez.

    Ha mégis megpróbálkozol velük, akkor a DS2-t ajánlom első játéknak. Bár abban van a legtöbb boss (32), a legkönnyebbekkel is ott találkozol. Vannak olyanok is, amiknél kis trükkel pár másodperc alatt végzel. Ott a harc közben lassabban mozognak, és van időd megfigyelni a mozdulatokat.

    Ha easy mód kell, akkor vannak modok, de a legegyszerűbb a Cheat Engine. Nem kell örök élet meg ilyesmi, csak picit növeld a sebzésed és az életed (pl. 20%-kal). Elsőre így is elég hosszú lesz mindegyik rész, lesz időd olvasgatni, felfedezni és kitapasztalni.

    Ha kipróbálnád így, akkor arra figyelj, hogy ne legyél online azzal a mentéseddel, mert bannolják a fiókod, és csak csalókkal rak össze multiban. Amúgy is mindenképpen az offline játékot javaslom.
    Szóval bár nincs könnyű fokozat, de csinálhatsz magadnak, ha szeretnél. Persze Miyazaki így álmodta meg a játékokat, de ha már megvetted, onnantól a tiéd, te játszol. Csak maradj offline.

    A Sekiro miatt is kiakadt sok ember, meg is született egy mém valamelyik tweetből, mikor a nehézségről volt szó.

    Ja, igen, az új játékban sem zavarna több nehézségi szint. Ha valakinek az kell, hogy szórakozzon, akkor állítsa át, engem nem érint.

  • #54072192

    törölt tag

    válasz kwzatz #53 üzenetére

    Nem erről szólt az a cikk. :N A cikk címe szó szerint az volt, hogy "I beat Sekiro's final boss with cheats and I feel fine", tehát nem érzi magát rosszul miatta, és leírta, hogy miért. Szó sincs arról, hogy ez milyen állat dolog.

    Az a jó, hogy a Demon's Souls-t még azelőtt játszottam végig, mielőtt jött a sok superior gamer, akik megmondják mindenkinek, hogy melyik fegyvert és páncélt kell használni (ugye Havel-t csak a casual soyboy használ), meg mindenre git gud, Midir EZ 1st try, stb. A cikk arra mutatott rá, hogy ha nem találod szórakoztatónak, és frusztrációt okoz a játékmenet (mikor 4 fázisból áll a harc, percekig megállás nélkül kell koncentrálni, és ha hibázol, akkor elölről kell kezdened), akkor PC-n van megoldás arra, hogy neked tetszővé tedd, és ezzel semmi baj nincs.

    A DS1-ben az a legnagyobb baj, hogy nem lehet újraosztani a pontokat. A DS2-ben már az első 5 percben megszerzed hozzá a tárgyat, szóval ott nagyon kényelmes. Mivel a menü is fejlettebb, átláthatóbb, a fejlesztések is egyszerűbbek (csak a Dull Ember van), szerintem azt találták el nagyon jól. A DS1-ben szinte biztosan lesz selejtes karakter az első végigjátszásból, ha egyáltalán befejezik és nem kezdik újra.

    Amit írtál, azt nagyon nem az elején lehet elérni, a képességek feljebb tolása viszont pont akkor segít, amikor minden ismeretlen és nehéz. Szerintem az elején veszíti el a játékosok jókora részét a DS.
    Én sem szeretem, ha újra meg újra ugyanazt kell csinálni a játékban, mert "nehéz". Vannak, akiknek jó szórakozás a Hellkite Dragont farmolni órákon át a DS1-ben, hogy szintet tudjanak lépni (körönként +555 soul). Szerintem az nem szórakoztató. Amíg offline játékról van szó, addig mindenki úgy játszik, ahogy akar. :)

  • #54072192

    törölt tag

    válasz kwzatz #55 üzenetére

    Szerintem az nem nagy segítség, hogy a játék végére mi legyen meg, ha semmit sem tudsz róla. A több élet és több stamina magától értetődő, de fegyvertől függ, hogy éppen többségében dex vagy str kell, meg hogy mennyi páncél van, kell-e pajzs, egyáltalán közülük mit talál meg és mikor, ehhez kell a magasabb vitality, meg ott az equip load... ezeket nem fogja elsőre tudni, össze-vissza fejleszt, mert nem tudja, hogy miket tud összegyűjteni.
    Csak a sebzés vagy az élet növelésével viszont nagyobb eséllyel tud továbbjutni valaki anélkül, hogy elakadna és monoton farmolásra lenne szükség, hogy ugyanazt elérje. Úgy is félre lehet upgrade-elni, de sokkal kevésbé zavaró. De ez csak egy példa volt. Az sem rossz, ha csak a halálért járó büntetést szünteti meg, DS2-ben sokat számít. Kinek mi.

    A kardod is jól hangzik, amíg ott nem lesz nála a Drake Sword, ami mindennél erősebb annál a pontnál, és inkább vált rá. :)

    Érdekes amúgy amit mondasz. Vannak glitchek és exploitok mindegyik játékban, ami ugye az adott játék része, nincs külső program. Akkor az mind szabad? Item dupe glitch a Demon's Soulsban? Kiln skip a DS1-ben? Parrywalk glitch a DS2-ben? Ami tök hasznos tud lenni, az az Abyss Watchers AI glitch a DS3-ban. Belépsz a bosshoz, kilépsz a menübe, visszatöltöd, és nem mozdul, csépelheted. :) Ezt persze nem tudja senki magától, átlagban akkor olvasnak utána, ha segítséget keresnek, mert elakadtak, vagy csak fel kéne dobni a játékot.

    A cikk mondanivalója az, hogy a saját játékodat úgy alakítod, ahogy szereted. Ha tetszik a grafika, a stílus, a karakter, a sztori, de nem bírsz továbbjutni egy idegesítő ponton, akkor nem baj, ha csalsz, ha még mindig szórakoztatónak tartod. Ez a játék lényege, hogy téged szórakoztasson. Az órákon át tartó próbálkozást és monotonitást nem mindenki tartja élvezetesnek. Ott a ClusterTruck, aminek a végét le kellett nyisszantania a fejlesztőnek, mert baromi frusztráló volt, és akinek sikerült is, sok esetben azt mondta, hogy túl hosszú ideig tartott ahhoz, hogy élvezze.

    Régebben a cheat kódok a játékok részei voltak. Újabb okot adtak arra, hogy végigjátsszad, vagy hogy ha elakadtál, tovább tudj menni. Egy rakás játékhoz vannak modok, amik nehezítenek, vagy könnyítenek, mindegyiket lehet csalásnak hívni. A trainerek honnan kapták a nevüket? Onnan, hogy segítenek továbbjutni, vagy akár fejlődni, kitapasztalni a játékot. Lássad, hogy hogyan működik.
    Neked megölné az élményt, másnak éppen meghozná. Nem te csalsz, nem a te játékod. Ez a cikk mondandója is.

  • #54072192

    törölt tag

    válasz kwzatz #58 üzenetére

    De mi most olyanokról beszélünk, akiknek problémát okoz a játék nehézsége, szóval ne általában beszélj a játékosokról. :) Ha valakinek nincs ideje/türelme hozzá, akkor a pár tipped nem segítség. Annak lehet, aki rá akar szánni 40-50 órát is akár. Ennél konkrétabb, amit írtam. Amúgy a Drake Sword simán eshet véletlenül is a hídon, ha jól ütöd a sárkányt. Plusz online ott vannak az üzenetek is. Szerintem nagyon gyakori, már csak a kommentek és a wiki alapján is.
    Ha a pontokat a varázslatokra és a szerencsére rakod, majd rájössz, hogy a Rapier nem a legjobb fegyver, meg két ütésből annyi neked, és kéne máshova pont, akkor néha jobb elölről kezdeni.

    Igen, én is azt mondom, hogy ha valaki exploitot használ, akkor azért, mert keresi, mert elakadt, vagy unja. Átsétálni a Shrine of Winter fölött mennyivel jobb, mint trainerrel megemelni a Soul Memory-t, és kinyitni? :) Erre gondoltam, hogy az miért ne lenne csalás? Mert az, csak nem külső programmal csinálod. A fejlesztő ezt nem akarta (a From főleg nem, imádják a láthatatlan falakat). Szerintem nincs különbség.

    Ha valaki nem akarja normál módon játszani, és még csalással is megunja, akkor valószínűleg amúgy sem játszotta volna végig. Szerintem is tönkreteszi az, ha elpusztíthatatlan tankot csinálsz magadból, ami egy ütéssel minden boss-t elintéz, de ugye nem csak ilyen lehet egy játék. Ha nem vagy sosem hollow (és nem fogy az életed, vagy mindig megvan a +30%), az tényleg tönkreteszi az élményt? Szerintem nem.

    A DS3-ban olyan harcok vannak, amik idegesítettek sokszor. Némelyik olyan, mint egy anime. Repül jobbra-balra, vadul kombózik, lángol össze-vissza. Közben a kamera nem tudja követni (elveszik a lock-on), ráadásul ki is takarja a képet, stb. Pontiff belecsapott a falba, nem tudtam mozogni, ő meg szünet nélkül ütött. Elfogyott a stamina, annyi volt. Vannak ellenségek valamelyik DLC-ben, amik át tudnak ütni a padlón, ha lépcsőn támadnak meg. Ez simán előfordul. A DS3 volt az, aminél több boss is inkább idegesített, mint hogy meglegyen ez a "végre megvan, de jó" érzés, pedig nem csaltam. Kinek mi. Neked minden meghozza ezt az örömöt, másnak nem. Ezt kell elfogadni.

    A tesztet amúgy nem ugyanaz írta, mint a véleménycikket a csalásokról. Ezzel nincs semmi gond, nyugodtan lehet véleménye erről annak, aki újságíró, miért ne lehetne?

  • #54072192

    törölt tag

    válasz kwzatz #60 üzenetére

    Teljesen lényegtelen a téma szempontjából, hogy milyen cikket ki írt, de amúgy sem azt mondta, hogy minden boss-t csalással győzött le, hanem hogy a legutolsót. Az időt lassította le, és alaposan megfigyelte a mozdulatsort. "Nothing is lost. I love this damn game." - abszolút tönkretette az élményt. :D

  • #54072192

    törölt tag

    válasz kwzatz #62 üzenetére

    Jajj már... :D Te magad mondtad, hogy nem csak ő írta, ráadásul ez nem valami boss guide, hanem tippek ahhoz, hogy játszani tudj, ha nem érted. A csalósban nem azt írta, hogy nem tudná legyőzni, hanem hogy nincs türelme hozzá, miután órákig próbálkozott, és gyakorlatilag a játék végére ért. Sok részből áll a harc, és sokáig tart, ezért minden hiba után percekig kell ugyanúgy koncentrálva harcolni, és belefáradt. Azután döntötte el, hogy lelassítja kicsit, hogy élvezetessé tegye. Nem god mode, nem 1 hit kill, hanem lelassította. Neki az úgy volt jó.

    A tippes cikket hárman írták, a tesztet sem ő írta. Ez a baj amúgy, írt egy véleménycikket valaki arról, hogy mitől élvezetes szerinte egy játék, és rögtön megjelentek azok, akik attól érzik magukat Gamernek (nagybetűvel), hogy bármilyen bosszantó, repetitív a játék vagy mesterségesen növelt a nehézség, akkor is megmondják másoknak, hogy hogyan játszanak, mert úgy kell játszani, és csak úgy lehet. Az a tweet is azért nevetséges, mert a játék az nem szórakozás, azt le kell győzni, és úgy győzöd le, ahogy meg van mondva.

    Šolaire: Inkább olvasd el amiről szó van.

  • #54072192

    törölt tag

    válasz Šolaire #67 üzenetére

    Akkor miért nem hiteles a cikk? Mert hárman írták és szó sem esik benne arról a bizonyos bossharcról?

    Ja, mikor több tíz órát beleölsz egy játékba, és a végén van egy kimerítő harc, amit újra meg újra meg újra meg kell próbálnod, mert 4 fázisból áll és nehéééz, akkor lehet, hogy azt mondod, hogy kicsit legyen lassabb, akkor nem idegesít tovább, és talán élvezed is. De nem, mert ez egy harc, és győzni kell, különben mit mondasz másoknak?
    Nem kéne ennyire komolyan venni, hogy más hogyan játszik a saját játékával a szabadidejében.

    kwzatz: Te mentél bele. Nem érted, hogy nem elcseszte magának a játékot, hanem neki úgy volt jobb. Ráadásul elvitted az újságíró irányába az egészet, mikor csak egy példa volt, és általánosságban beszéltem. Nem mindenki úgy játszik, ahogy neked tetszik, attól még nem rontja el a játékot. És ha az utolsó bossig csalás nélkül játszott, akkor nyugodtan írhat tippeket, esetleg olvasd el őket.

    [ Szerkesztve ]

  • #54072192

    törölt tag

    válasz Šolaire #70 üzenetére

    De látod, még mindig nem érted miről van szó.
    Végigjátszotta a játékot, az utolsó boss fogott ki rajta, és a hosszas próbálkozás miatt már nem élvezte. Korábban is elakadt bossoknál, de ott nem így érezte (ezt is írta, ha olvastad). Ezért fogott egy modot, és lelassította. Úgy már élvezte, ahogy az egész játékot is.
    Ha nincs mod, akkor vagy nem fejezi be, vagy mégis, de úgy, hogy "de jó, hogy vége!". Az tényleg sokkal jobb, hogy valami tök negatív élménnyel fejeződik be, de legalább tetszik az internetnek.
    Te élvezed az ismétlődő 5-10 perces megfeszített harcot órákon át, ő nem. Én is hagynám a francba, ha egy ponton túl már nem szórakozás lenne a játék, hanem csak bosszantó.

    Elégszer játszottam végig az egyes részeket, hogy értsem a lényegét. Fórumon sem kértem hozzájuk tippeket. Ha valakinek attól lesz szórakozás, ha lassabb a játék (mint a DS3 előtt, tudod), akkor játsszon úgy, jó szórakozást neki. Az utolsó boss-hoz nem írt tippet, de a többihez sem amúgy. A tesztet sem ő írta. Csak leírta a véleményét erről.

    Hihetetlen ez a problémázás és ítélkezés egy videojáték miatt...

  • #54072192

    törölt tag

    válasz Šolaire #72 üzenetére

    Honnan szeded, hogy négyszer próbálkozott? El sem olvastad... segítek:
    "So after spending a few mornings trying to take the Sword Saint, Isshin Ashina, down". De azt is leírja, hogy más bossoknál is elakadt órákig, és hogyan jutott túl. Példákat is mond. Te meg ne támadd úgy, hogy sem a véleményét nem olvasod el, sem a tippekről szóló cikket, mert állandóan tévedsz.

    Értelmetlen a kérdésem, hogy élvezed-e a játékot? Én kérek elnézést. :D Hát akkor jó szenvedést!

    "A játékos teszi nehézzé ezeket a játékokat."
    Persze, egy speedrunnernek az I wanna be the guy is könnyű, mert elég ideig gyakorolta. Elfelejted, hogy nem csak olyanok játszanak, akiknek annyi a türelme és az ideje, és annyira ügyesek, mint te.

    Egyébként nem kell legyőzni. Baromi sokan azért nem állnak neki, mert tudják, hogy nagyon nehéz, és hogy nem lehet könnyíteni rajta. Ha valakinek tetszik minden egyéb része a játéknak, akkor könnyítsen rajta. Azért nem érted ezt, mert te legyőzni akarod a játékot, nem élvezni. Nem érted, hogy más meg fordítva akarja. Ahogy a cikkben is írják, a nehézség nem a játék középponti eleme, hanem csak egy tengelye.

  • #54072192

    törölt tag

    válasz mike1334 #73 üzenetére

    Gyengébb PC-n is elszaladgál a DS1 és 2, ha esetleg az opció. Ha nem, akkor is vannak módok, hogy könnyebbek legyenek. Én is konzolon játszottam őket, nem volt csalás. Azért a DS2-t javasoltam, mert az a legkönnyebb szerintem. Az első pár bossnál esetleg nézz utána, hogy milyen trükkök vannak, azok adnak akkora előnyt, hogy könnyebb legyen a többi. Az egyiknél például vannak használható eszközök, amikkel 2 lövésből megvan a harc. A másiknál le tud esni a mélybe magától. A harmadiknál vannak dolgok a harctéren, amiket lelőve neki teljesen elfoglalod, és darálhatod nyugodtan.

    A multiban csalást én is teljes mértékben elítélem, de ez egy alapvetően singleplayer játék, multis elemekkel. Pár tárgyat nem tudsz megszerezni offline, de ugyanúgy vannak segítők és invaderek is. Nem kell másokkal foglalkozni, játszani kell úgy, hogy élvezd is.

  • #54072192

    törölt tag

    válasz Šolaire #77 üzenetére

    Azt mondtad, hogy értelmetlen a kérdésem, abból arra következtettem, hogy az élvezet része lényegtelen, mert legyőzni akarod.

    Nem... nem akarod megérteni, hogy csak a legutolsót lassította le, és nem adott róla tippeket... azt sem írta, hogy követendő példa, hanem hogy neki attól lett élvezetes. Azt írta, hogy nem bánja, mert már semmi élvezet nem volt benne, így megoldotta, és végül jó volt. A teljes játék nagyon tetszik neki. Neked fontosabb a szenvedés, mert le kell győzni, mod semmilyen körülmények között nem jöhet szóba, nincs ezzel gond. :)

    Szerk: Igen, azért működik tökéletesen offline, azért lehet covenant itemeket gyűjteni, azért van tele NPC-vel, azért van ott a történet, aminek a többi világ nem is része, mert ez egy teljesen multiplayer játék. :D
    A multis elemeket is idézd, az is része a mondatnak.

    [ Szerkesztve ]

  • #54072192

    törölt tag

    válasz Šolaire #80 üzenetére

    52. hozzászólás: "Ha kipróbálnád így, akkor arra figyelj, hogy ne legyél online azzal a mentéseddel, mert bannolják a fiókod, és csak csalókkal rak össze multiban. Amúgy is mindenképpen az offline játékot javaslom"

    Ha már kötekedsz, légyszíves olvasd el amiket javasoltam neki.
    Ja, és nem Steamről bannolják, hanem a játék rakja át a csalók közé. Baromi nagy különbség.

    De inkább hagyjuk, nem akarod érteni, hogy más, aki nem te vagy, semmi közöd hozzá, nem is érint semmiben, hogyan játszik egy játékkal. Ez van. :)

    [ Szerkesztve ]

  • #54072192

    törölt tag

    válasz Šolaire #82 üzenetére

    Az EULA-t nem kötelező elfogadni, anélkül is megy a játék (hajjaj, pedig ez multis!), de offline játszva azt csinálsz, amit akarsz. De komolyan, menj már át a többi játék topikjába is, és mondogasd ugyanezt annak, aki modot merészel használni. :)

    Ban akkor jár, ha a mentésben olyan dolgok vannak, amik nem lehetnének. Kizárólag azt nézi, ezért ha van csaló, aki sebezhetetlen, ezért nem kap tiltást, mert a mentésben ilyen nem szerepelhet, csak a 100% HP. Büntetés jár érte, ha online vagy. Ha offline vagy, akkor senki (ismétlem, SENKI) sem érintett abban, amit csinálsz, ezért nincs ban. Ha törlöd a profilod, és "megkerülöd a bant", akkor megint nem érint senkit, mert a csalós karaktered sehol sincs.
    Fárasztó már ez.... :N

    mike1334: Az eredeti DS1 (nem a Remastered) szerintem tuti megy, de nézz videót azért előtte. :) A régebbi DS2 (nem a Scholar of the First Sin kiadás) szintén igénytelenebb. Ahogy gondolod. :)

    (#87): Ne legyél már ennyire értetlen... nincs VAC ban, mert nem olyan szerverek vannak. Nincs játéktiltás sem, mert a From olyat nem kérvényez senkire. A profilod főleg nem tiltja. Akkor sem, ha a CS-ben csalsz.

    [ Szerkesztve ]

  • #54072192

    törölt tag

    válasz Šolaire #91 üzenetére

    A CS a Valve játéka, a Steam profilodat akkor sem bannolják, ha a saját játékukban csalsz. Ráadásul ott komolyabban is veszik.

    Remélem wikit sem nézel amúgy, mert elég sok dolog van rajta, amit csalással (CE) találtak meg, vagy értettek meg. Ilyenek például a számadatok, amiket a játék nem ír, és a memóriát kell figyelni.

    Na, részemről befejeztem. :)

Új hozzászólás Aktív témák