Új hozzászólás Aktív témák

  • #54072192

    törölt tag

    válasz kwzatz #53 üzenetére

    Nem erről szólt az a cikk. :N A cikk címe szó szerint az volt, hogy "I beat Sekiro's final boss with cheats and I feel fine", tehát nem érzi magát rosszul miatta, és leírta, hogy miért. Szó sincs arról, hogy ez milyen állat dolog.

    Az a jó, hogy a Demon's Souls-t még azelőtt játszottam végig, mielőtt jött a sok superior gamer, akik megmondják mindenkinek, hogy melyik fegyvert és páncélt kell használni (ugye Havel-t csak a casual soyboy használ), meg mindenre git gud, Midir EZ 1st try, stb. A cikk arra mutatott rá, hogy ha nem találod szórakoztatónak, és frusztrációt okoz a játékmenet (mikor 4 fázisból áll a harc, percekig megállás nélkül kell koncentrálni, és ha hibázol, akkor elölről kell kezdened), akkor PC-n van megoldás arra, hogy neked tetszővé tedd, és ezzel semmi baj nincs.

    A DS1-ben az a legnagyobb baj, hogy nem lehet újraosztani a pontokat. A DS2-ben már az első 5 percben megszerzed hozzá a tárgyat, szóval ott nagyon kényelmes. Mivel a menü is fejlettebb, átláthatóbb, a fejlesztések is egyszerűbbek (csak a Dull Ember van), szerintem azt találták el nagyon jól. A DS1-ben szinte biztosan lesz selejtes karakter az első végigjátszásból, ha egyáltalán befejezik és nem kezdik újra.

    Amit írtál, azt nagyon nem az elején lehet elérni, a képességek feljebb tolása viszont pont akkor segít, amikor minden ismeretlen és nehéz. Szerintem az elején veszíti el a játékosok jókora részét a DS.
    Én sem szeretem, ha újra meg újra ugyanazt kell csinálni a játékban, mert "nehéz". Vannak, akiknek jó szórakozás a Hellkite Dragont farmolni órákon át a DS1-ben, hogy szintet tudjanak lépni (körönként +555 soul). Szerintem az nem szórakoztató. Amíg offline játékról van szó, addig mindenki úgy játszik, ahogy akar. :)

Új hozzászólás Aktív témák