Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mike1334

    veterán

    válasz kwzatz #21 üzenetére

    De a kérdés marad...neked személy szerint rosszabb lenne, ha mondjuk én a könnyített fokozaton játszanék? Mondjuk még trophyt vagy achievementet se kapnék érte..

    ...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

  • Šolaire

    veterán

    válasz kwzatz #26 üzenetére

    Erre írtam hogy nem nehéz. A játékos magának teszi azzá. :)

    “Praise The Sun” \[T]/

  • mike1334

    veterán

    válasz kwzatz #26 üzenetére

    Mert mondjuk érdekel a világ, a sztori, a hangulat.
    Igazából a sekiroval van bajom, mert nagyon vártam, hogy olyan legyen, mint a GoW.
    Biztos megszokható/megtanulható egy soulslike játék is, de kinek van rá ideje? :P

    ...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

  • Šolaire

    veterán

    válasz kwzatz #28 üzenetére

    Egyébként nehéz leszokni róluk. Most elkezdtem a 3. Részt újra. Sokkal forgalmasabb mint most az 1-2.

    “Praise The Sun” \[T]/

  • mike1334

    veterán

    válasz kwzatz #33 üzenetére

    Ha lenne napi 1-2 órám játékra, én lennék a legboldogabb, még lehet a dark soulst is megvenném :DDD

    ...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

  • mike1334

    veterán

    válasz kwzatz #36 üzenetére

    Max az új munka, a többivel nincs gond :)
    De túl jó a fizu váltani...

    ...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!

  • #54072192

    törölt tag

    válasz kwzatz #53 üzenetére

    Nem erről szólt az a cikk. :N A cikk címe szó szerint az volt, hogy "I beat Sekiro's final boss with cheats and I feel fine", tehát nem érzi magát rosszul miatta, és leírta, hogy miért. Szó sincs arról, hogy ez milyen állat dolog.

    Az a jó, hogy a Demon's Souls-t még azelőtt játszottam végig, mielőtt jött a sok superior gamer, akik megmondják mindenkinek, hogy melyik fegyvert és páncélt kell használni (ugye Havel-t csak a casual soyboy használ), meg mindenre git gud, Midir EZ 1st try, stb. A cikk arra mutatott rá, hogy ha nem találod szórakoztatónak, és frusztrációt okoz a játékmenet (mikor 4 fázisból áll a harc, percekig megállás nélkül kell koncentrálni, és ha hibázol, akkor elölről kell kezdened), akkor PC-n van megoldás arra, hogy neked tetszővé tedd, és ezzel semmi baj nincs.

    A DS1-ben az a legnagyobb baj, hogy nem lehet újraosztani a pontokat. A DS2-ben már az első 5 percben megszerzed hozzá a tárgyat, szóval ott nagyon kényelmes. Mivel a menü is fejlettebb, átláthatóbb, a fejlesztések is egyszerűbbek (csak a Dull Ember van), szerintem azt találták el nagyon jól. A DS1-ben szinte biztosan lesz selejtes karakter az első végigjátszásból, ha egyáltalán befejezik és nem kezdik újra.

    Amit írtál, azt nagyon nem az elején lehet elérni, a képességek feljebb tolása viszont pont akkor segít, amikor minden ismeretlen és nehéz. Szerintem az elején veszíti el a játékosok jókora részét a DS.
    Én sem szeretem, ha újra meg újra ugyanazt kell csinálni a játékban, mert "nehéz". Vannak, akiknek jó szórakozás a Hellkite Dragont farmolni órákon át a DS1-ben, hogy szintet tudjanak lépni (körönként +555 soul). Szerintem az nem szórakoztató. Amíg offline játékról van szó, addig mindenki úgy játszik, ahogy akar. :)

  • #54072192

    törölt tag

    válasz kwzatz #55 üzenetére

    Szerintem az nem nagy segítség, hogy a játék végére mi legyen meg, ha semmit sem tudsz róla. A több élet és több stamina magától értetődő, de fegyvertől függ, hogy éppen többségében dex vagy str kell, meg hogy mennyi páncél van, kell-e pajzs, egyáltalán közülük mit talál meg és mikor, ehhez kell a magasabb vitality, meg ott az equip load... ezeket nem fogja elsőre tudni, össze-vissza fejleszt, mert nem tudja, hogy miket tud összegyűjteni.
    Csak a sebzés vagy az élet növelésével viszont nagyobb eséllyel tud továbbjutni valaki anélkül, hogy elakadna és monoton farmolásra lenne szükség, hogy ugyanazt elérje. Úgy is félre lehet upgrade-elni, de sokkal kevésbé zavaró. De ez csak egy példa volt. Az sem rossz, ha csak a halálért járó büntetést szünteti meg, DS2-ben sokat számít. Kinek mi.

    A kardod is jól hangzik, amíg ott nem lesz nála a Drake Sword, ami mindennél erősebb annál a pontnál, és inkább vált rá. :)

    Érdekes amúgy amit mondasz. Vannak glitchek és exploitok mindegyik játékban, ami ugye az adott játék része, nincs külső program. Akkor az mind szabad? Item dupe glitch a Demon's Soulsban? Kiln skip a DS1-ben? Parrywalk glitch a DS2-ben? Ami tök hasznos tud lenni, az az Abyss Watchers AI glitch a DS3-ban. Belépsz a bosshoz, kilépsz a menübe, visszatöltöd, és nem mozdul, csépelheted. :) Ezt persze nem tudja senki magától, átlagban akkor olvasnak utána, ha segítséget keresnek, mert elakadtak, vagy csak fel kéne dobni a játékot.

    A cikk mondanivalója az, hogy a saját játékodat úgy alakítod, ahogy szereted. Ha tetszik a grafika, a stílus, a karakter, a sztori, de nem bírsz továbbjutni egy idegesítő ponton, akkor nem baj, ha csalsz, ha még mindig szórakoztatónak tartod. Ez a játék lényege, hogy téged szórakoztasson. Az órákon át tartó próbálkozást és monotonitást nem mindenki tartja élvezetesnek. Ott a ClusterTruck, aminek a végét le kellett nyisszantania a fejlesztőnek, mert baromi frusztráló volt, és akinek sikerült is, sok esetben azt mondta, hogy túl hosszú ideig tartott ahhoz, hogy élvezze.

    Régebben a cheat kódok a játékok részei voltak. Újabb okot adtak arra, hogy végigjátsszad, vagy hogy ha elakadtál, tovább tudj menni. Egy rakás játékhoz vannak modok, amik nehezítenek, vagy könnyítenek, mindegyiket lehet csalásnak hívni. A trainerek honnan kapták a nevüket? Onnan, hogy segítenek továbbjutni, vagy akár fejlődni, kitapasztalni a játékot. Lássad, hogy hogyan működik.
    Neked megölné az élményt, másnak éppen meghozná. Nem te csalsz, nem a te játékod. Ez a cikk mondandója is.

  • #54072192

    törölt tag

    válasz kwzatz #58 üzenetére

    De mi most olyanokról beszélünk, akiknek problémát okoz a játék nehézsége, szóval ne általában beszélj a játékosokról. :) Ha valakinek nincs ideje/türelme hozzá, akkor a pár tipped nem segítség. Annak lehet, aki rá akar szánni 40-50 órát is akár. Ennél konkrétabb, amit írtam. Amúgy a Drake Sword simán eshet véletlenül is a hídon, ha jól ütöd a sárkányt. Plusz online ott vannak az üzenetek is. Szerintem nagyon gyakori, már csak a kommentek és a wiki alapján is.
    Ha a pontokat a varázslatokra és a szerencsére rakod, majd rájössz, hogy a Rapier nem a legjobb fegyver, meg két ütésből annyi neked, és kéne máshova pont, akkor néha jobb elölről kezdeni.

    Igen, én is azt mondom, hogy ha valaki exploitot használ, akkor azért, mert keresi, mert elakadt, vagy unja. Átsétálni a Shrine of Winter fölött mennyivel jobb, mint trainerrel megemelni a Soul Memory-t, és kinyitni? :) Erre gondoltam, hogy az miért ne lenne csalás? Mert az, csak nem külső programmal csinálod. A fejlesztő ezt nem akarta (a From főleg nem, imádják a láthatatlan falakat). Szerintem nincs különbség.

    Ha valaki nem akarja normál módon játszani, és még csalással is megunja, akkor valószínűleg amúgy sem játszotta volna végig. Szerintem is tönkreteszi az, ha elpusztíthatatlan tankot csinálsz magadból, ami egy ütéssel minden boss-t elintéz, de ugye nem csak ilyen lehet egy játék. Ha nem vagy sosem hollow (és nem fogy az életed, vagy mindig megvan a +30%), az tényleg tönkreteszi az élményt? Szerintem nem.

    A DS3-ban olyan harcok vannak, amik idegesítettek sokszor. Némelyik olyan, mint egy anime. Repül jobbra-balra, vadul kombózik, lángol össze-vissza. Közben a kamera nem tudja követni (elveszik a lock-on), ráadásul ki is takarja a képet, stb. Pontiff belecsapott a falba, nem tudtam mozogni, ő meg szünet nélkül ütött. Elfogyott a stamina, annyi volt. Vannak ellenségek valamelyik DLC-ben, amik át tudnak ütni a padlón, ha lépcsőn támadnak meg. Ez simán előfordul. A DS3 volt az, aminél több boss is inkább idegesített, mint hogy meglegyen ez a "végre megvan, de jó" érzés, pedig nem csaltam. Kinek mi. Neked minden meghozza ezt az örömöt, másnak nem. Ezt kell elfogadni.

    A tesztet amúgy nem ugyanaz írta, mint a véleménycikket a csalásokról. Ezzel nincs semmi gond, nyugodtan lehet véleménye erről annak, aki újságíró, miért ne lehetne?

  • #54072192

    törölt tag

    válasz kwzatz #60 üzenetére

    Teljesen lényegtelen a téma szempontjából, hogy milyen cikket ki írt, de amúgy sem azt mondta, hogy minden boss-t csalással győzött le, hanem hogy a legutolsót. Az időt lassította le, és alaposan megfigyelte a mozdulatsort. "Nothing is lost. I love this damn game." - abszolút tönkretette az élményt. :D

  • Šolaire

    veterán

    válasz kwzatz #62 üzenetére

    Elnézést. Kiről is van szó? Csak kiváncsi vagyok.

    “Praise The Sun” \[T]/

  • Šolaire

    veterán

    válasz kwzatz #64 üzenetére

    Köszi. Ezért tudott akkor jó guide-ot írni. :D
    Csak így épp nem hiteles. Játszok most vele. Soulsoknál nehezebb szerintem.

    “Praise The Sun” \[T]/

  • #54072192

    törölt tag

    válasz kwzatz #62 üzenetére

    Jajj már... :D Te magad mondtad, hogy nem csak ő írta, ráadásul ez nem valami boss guide, hanem tippek ahhoz, hogy játszani tudj, ha nem érted. A csalósban nem azt írta, hogy nem tudná legyőzni, hanem hogy nincs türelme hozzá, miután órákig próbálkozott, és gyakorlatilag a játék végére ért. Sok részből áll a harc, és sokáig tart, ezért minden hiba után percekig kell ugyanúgy koncentrálva harcolni, és belefáradt. Azután döntötte el, hogy lelassítja kicsit, hogy élvezetessé tegye. Nem god mode, nem 1 hit kill, hanem lelassította. Neki az úgy volt jó.

    A tippes cikket hárman írták, a tesztet sem ő írta. Ez a baj amúgy, írt egy véleménycikket valaki arról, hogy mitől élvezetes szerinte egy játék, és rögtön megjelentek azok, akik attól érzik magukat Gamernek (nagybetűvel), hogy bármilyen bosszantó, repetitív a játék vagy mesterségesen növelt a nehézség, akkor is megmondják másoknak, hogy hogyan játszanak, mert úgy kell játszani, és csak úgy lehet. Az a tweet is azért nevetséges, mert a játék az nem szórakozás, azt le kell győzni, és úgy győzöd le, ahogy meg van mondva.

    Šolaire: Inkább olvasd el amiről szó van.

Új hozzászólás Aktív témák